טלפון סלולארי
טלפון סלולאריThinkstock

צוות שוטרי סיור הוזעק ביום שישי למכולת באחת משכונות העיר אילת על ידי לקוחה במקום, שטענה בפני השוטרים כי אישה שהמתינה בתוך הרכב בסמוך לה, גנבה לה את הפלאפון בעת שזו ערכה קניות ועמדה בקופה.

האישה החשודה הכחישה בכל תוקף שגנבה את הפלאפון, ואף טענה להגנתה כי העובדה שחזרה למכולת יחד עם בנה הקטן מוכיחה זאת.

צפייה במצלמת האבטחה במקום הראתה אחרת. בסרטון המצלמה הבחינו השוטרים כי הלקוחה שעמדה בקופה הניחה את מכשיר הפלאפון בעת שסיימה את השימוש בו.

מיד לאחר מכן נראה בסרטון כי האישה החשודה מניחה על מכשיר הפלאפון קופסת "שלוקים", ואז מרימה את המוצר יחד עם מכשיר הפלאפון ועוזבת את עמדת הקופה.

גם לאחר שצפה השוטר בסרטון והודיע לאישה החשודה כי היא מעוכבת עמו לתחנת המשטרה, היא המשיכה להכחיש כל קשר לגניבה ואף הסכימה לחיפוש ברכב עד שהשוטר התקרב לאזור מושב הנהג.

בחיפוש מתחת לשטיח אותר הפלאפון כשהוא מנותק מהסוללה. בשלב זה שינתה האישה החשודה את גרסתה וטענה כי התכוונה להשיב את הפלאפון ללקוחה המתלוננת אך נלחצה, לטענתה, מהגברת לה שייך המכשיר.

לאחר שאישה החשודה הועברה לחקירה בתחנת המשטרה גרסתה השתנתה בשלישית, אז טענה כי לאחר שלקחה את הפלאפון בטעות, והגיעה לביתה, צלצל המכשיר ולכן החליטה להשיבו לידי בעליו במוצאי השבת. בתום חקירתה שוחררה בערבות.