מאוים? מני נפתלי
מאוים? מני נפתליצילום: פלאש 90

עורך הדין אביעד ויסולי הגיש היום (שני) תלונה במשטרה נגד אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי. זאת בהסתמך על נתונים העולים מהתצהיר שהגישה שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה, אתמול לבית המשפט.

בתלונתו כותב עו"ד ויסולי כי מהתצהיר "עולה חשד כי מר נפתלי ביצע לכאורה עבירות פליליות רבות בעת שעבד כאב הבית במעון ראש הממשלה".

ויסולי מציג דוגמאות לטענותיו: "בסעיפים 12 23 ו-24 לתצהיר מעידה גב' נתניהו כי מר נפתלי שהה בבית ראש הממשלה, ביוזמתו ועל דעתו הפרטית, בזמנים שלא היה בכך כל צורך, על מנת לרשום לעצמו שעות נוספות בתעריף כפול ומכופל וזאת מבלי שיעבוד כלל. עובדות אלה מעוררות חשד לעבירות לכאורה של קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים ושימוש לרעה בכוח המשרה".

מוסיף ויסולי ומציין כי סעיף 26 בתצהיר מעלה חשד "כי מר נפתלי מסר רכב ממשלתי לשימושה של אשתו בעת שהרכב היה אמור לשמש לצרכי משרד ראש הממשלה, דבר המעלה חשד לעבירה פלילית לכאורה של שימוש ברכוש ציבורי לצרכים פרטיים".

"כמו כן, מעלה סעיף 17 בתצהיר חשד כי מר נפתלי העיד בבתי המשפט עדויות סותרות בכל הנוגע לנסיבות עזיבת עבודתו במשרד ראש הממשלה", מוסיף ויסולי וכותב בתלונתו.

בהמשך התלונה מציג עו"ד ויסולי את החשד ש"מר נפתלי עבר לכאורה עבירות על חוק הגנת הפרטיות התשמ"א 1981, כאשר חשף את ענייניה הפרטיים של משפחת ראש הממשלה בראיונות תקשורתיים, ואף העסיק לצורך זה קבוצה של יחצ"נים ועורכי דין".

לנוכח כל אלה מבקש ויסולי מהמשטרה לפתוח בחקירת החשדות העולים נגד מני נפתלי בהסתמך על חובתה הקבועה בחוק לפתוח בחקירה עם היוודע דבר קיומו של חשד לביצוע עבירה.

ויסולי אף מעלה שאלה בפני היועץ המשפטי לממשלה – האם קיים מקום להמשיך בהליך המשפטי שכבר נפתח בעקבות טענותיו של נפתלי. זאת לאור החשדות המתבררים כעת כלפיו.