אלי ישי: צריך לדעת להפסיד בכבוד

יו"ר מפלגת יחד, ח"כ אלי ישי, כינס מסיבת עיתונאים לאחר פרסום התוצאות הרשמיות, מהן עולה כי מפלגתו לא עברה את אחוז החסימה.

"אני מודה לבורא עולם למשפחתי ולפעילים ולעוד רבבות מצביעים שהצביעו ולא יכלו להצביע. הצלחה הגדולה של הרוח החדשה המרתקת של ציבור גדול שאמר לנו כן . תנועת הבשורה של יחד שבטי ישראל ממשיכה ותמשיך לעבוד", אמר ישי.

"למעלה מ-30 שנה אני משרת את הציבור ואמשיך לסייע לציבור", הוסיף ישי, "אני לא מסוג הפוליטיקאים שאומרים עכשיו אני הולך לביתי. לא, אמשיך להיות איש ציבור ואמשיך בכל הכוח גם אם זה לא בכנסת  - 'יחד' תמשיך ללוות מבחוץ את הציבור. בכל מערכת פוליטית יש נצחונות ויש הפסדים וצריך לדעת להפסיד בכבוד".

ישי טען, כי "הייתה רמת זיופים גבוהה מאוד. הנושא יבדק ונעמוד על האמת. אנו חשים פה כולנו שהייתה פגיעה קשה בדמוקרטיה ואני מקווה שרשויות החוק יפעלו בהתאם".

לדבריו, "אני איש מאמין ואני מודה על כל מה שקורה. עם הטוב הזה נמשיך. אני חזק ואמשיך לחזק את עם ישראל. דיברתי עם ראש הממשלה נתניהו ואיחלתי לו הצלחה".

"אין לי חרטה ואני שמח על המהלך", הדגיש ישי, "היה לי בש"ס פלסטר בפה וידיים כבולות, ולא יכולתי לעבוד שם".

בהמשך התייחס ישי למתקפות עליו ועל המפלגה במהלך מערכת הבחירות. "אני שמח שגוש הימין לא נפגע. הימין איבד קולות בגלל טעויות - גם של מפלגות הימין. הייתה התנהלות מזוהמת ומלוכלכת נגדנו. נבדוק את כל הטעויות, אולי זה שלא הגבתי נגד הלכלוך זאת הייתה הטעות".