כאילו לא מספיקות הצרות המקצועיות להפועל ירושלים, נראה שהנהלת האדומים הולכת להחריף את חוסר האיזון והמחנאות בין השחקנים בקבוצה, כשזו קרובה לצרף שחקן זר נוסף אל סגל הקבוצה.

כבר זמן רב שבהפועל רוצים לחזק את סגל הקבוצה, זאת על אף סגל השחקנים המרשים. אחרי שגל מקל, הרכז הישראלי בחר להעדיף את ניז'ני נובוגורד על פניה, בהפועל ירושלים החליטו ללכת על חיזוק עמדה אחרת ולאו דווקא על ידי שחקן ישראלי. 

דיון תומפסון שהיה מועמד בחלון ההעברות האחרון למכבי ת"א ועבר לשחק בליגה הסינית, מועמד להגיע לקבוצה מהבירה ובאם יחתום עשוי להיות שחקנה הזר האחרון של ירושלים העונה. תומפסון רשם עד כה ממוצעים של 19 נקודות ו-8.3 כדורים חוזרים, וקבוצתו ליואנינג קרובה לזכיה באליפות הליגה הסינית.

מקורבים לקבוצה האדומה טוענים כי תומפסון כבר סיכם בקבוצה ורק מחכים להכרזה על חיזוקו לסיום סדרת הגמר של קבוצתו הסינית. בנוסף לכך, נראה שזהו אינו החיזוק האחרון של הירושלמים בסגל השחקנים כשנראה שגם שחקן ישראלי יגיע לקבוצה מהבירה.

כאמור, באם יחתום תומפסון יהיה הוא שחקנה הזר השביעי של האדומים ולמעשה יסגור סופית את האפשרות של ירושלים להתחזק בשחקן זר במהלך העונה הנוכחית. תומפסון הוא לא השחקן הראשון שמגיע כבר במהלך העונה הנוכחית להפועל ירושלים, לפניו עשו זאת טיוואן מקי ופופס מנסה-בונסו הבריטי, שנחתך מירושלים כבר לאחר שני משחקים בלבד.

הסיבה להחתמת תומפסון תמוהה מאוד, שכן המחנאות בין השחקנים הירושלמים הולכת וצוברת תאוצה ונראה שהדבר משפיע גם אל מחוץ לחדר ההלבשה האדום. צירופו של שחקן נוסף, עשוי להביא לכדי פיצוץ של ממש.

בסביבת הקבוצה חשבו להיפרד מאחד משני שחקני הקו האחורי - ג'וזף ג'ונס או טוני גפני, אך לאור ההפסדים האחרונים והפציעות האחרונות של יניב גרין שסיים את העונה וכן הפציעה של ג'ונס במשחק האחרון של ירושלים מול אשדוד, נראה שיעדיפו שם לשמור על סגל שחקנים גדול ככל שניתן לקראת שלב המאני-טיים של העונה.

ביום שני יפגשו האדומים את הצהובים מתל אביב, אולי הצ'אנס האחרון של שחקני הקו האחורי של הירושלמים לזכות באימון הצוות המקצועי מחדש.