לאחר שהאשים את המזרחים בתוצאות הבחירות, התארח פרופ' אמיר חצרוני באולפן תכנית הבוקר בערוץ 2 והמשיך בקו מתלהם.

אמירה בוזגלו, אשת תקשורת ומלהקת שנכחה בפאנל, הטיחה בחצרוני: "אתה פאשיסט, גזען ועלוב נפש". חצרוני הגיב: "שום דבר נורא לא היה קורה אם ההורים שלך היו נשארים במרוקו ונרקבים שם, וזה לא הופך אותי לגזען או פאשיסט".

בוזגלו הצהירה כי מבחינתה אין הבדל בין חצרוני לבין היטלר, וחצרוני איים שיתבע אותה על הוצאת דיבה. "מי נתן לך בכלל ללמד באקדמיה?", תהתה בוזגלו וחצרוני השיב לה "לפחות לא למדתי כמוך במכללה ליגה ז'".

המראיין יואב לימור הפסיק את הראיון וביקש מחצרוני לעזוב את האולפן. "אני 30 שנה עיתונאי ובחיים לא התביישתי כמו בערימה של ההבלים שיוצאת לך מהפה. השיחה מבחינתי הסתיימה, אין לי עניין להמשיך ולראיין אותך. אני חושב שאתה צריך להתנצל בפני אמירה ובפני הצופים –אתה אמרת דברים שהם לא מקובלים לא בטלוויזיה, לא בתקשורת ובעיקר לא בין בני אדם".

"אני אומר לך שהדם שלי רותח", הוסיף לימור, ''אם לא הייתה לי שליטה עצמית הייתי עונה לך ותאמין לי שאני לא פחות טוב במילים ממך. יש לך הזדמנות להתנצל, ואם אתה לא רוצה אתה מוזמן לקחת את הרגליים שלך וללכת".

לאחר התכנית פרסם יואב לימור הצהרה נוספת בעמוד הפייסבוק של "הבוקר של קשת", בו כתב כי "עברה עלינו תכנית לא קלה, שבה לראשונה נאלצנו לבקש מאורח להתנצל או לעזוב את האולפן. אנחנו בעד ריבוי דעות ובעד ויכוחים כדי לעורר חשיבה, אבל יש דברים שבעינינו הם בלתי נסבלים ולא נאפשר שייאמרו בתכנית שלנו", כתב.

"ציפינו שאמיר חצרוני יתנצל על דבריו, לצערנו הוא רק הקצין ואמר דברים שבעינינו הם בלתי נסבלים. היה ראוי שיתנצל, משבחר שלא - נפרדנו ממנו".