ביום רביעי הקרוב ייפתח בבאר שבע פסטיבל היין "SALUTE" . בראיון ליומן ערוץ 7 מספר שגיא אפשטיין בעליה של החברה המפיקה ומארגנת את הפסטיבל על הצפוי בו וגם על ההתעוררות של ענף היין הישראלי וההכרה הבינלאומית בו.

על האירוע עצמו מספר אפשטיין כי יציגו בו את מרכולתם יקבים מכל רחבי הארץ, "מהצפון והדרום הרי יהודה וירושלים, יהיו מכירו מיוחדות של יינות לפסח", וככל פסטיבל גם כאן לצד הגבינות והיין יהיו גם מופעי מוסיקה.

בהתייחסו לתופעת היקבים הפורחים ברחבי הארץ אמר אפשטיין כי "הרבה מאוד אוהבי יין וייננים למיניהם גילו שיש כאן אדמה מאוד טובה ופורייה בתחום הגפנים וניתן לייצר כאן יין לא פחות טוב מאירופה ואוסטרליה. התחיל לזרום לכאן ידע נרחב בתחום הפקת היין. כעת קמים עוד ועוד יקבים ועוד ועוד טועמים מגיעים לכאן".

בדבריו מספר אפשטיין על ההישגים התחרותיים של יינות ישראל ברחבי העולם כמו גם ציונים גבוהים שמקבלים היינות הישראליים ממומחי התחום בזירה הבינלאומית.

באשר למעורבות הפוליטית שפוגעת לא פעם בייצוא הישראלי מספר אפשטיין כי בעולם לא מורגשת השפעה שכזו ובסופו של יום איכות היין הישראלי גוברת על השיח הפוליטי והאנטי ישראלי והיינות נמכרים ברחבי העולם, גם אם מקורם הוא ביקבים שביהודה ושומרון.

לדברי אפשטיין יינות רבים מגיעים לשוק האמריקאי, שם הם נמכרים בעיקר לקהילות היהודיות אך לא רק להן, ובמקביל גם לשוק היינות היפני והסיני ושווקים מפתיעים נוספים.

בין היקבים המשתתפים בסדרת פסטיבלי היין שאותם מפיק אפשטיין ניתן למצוא את יקב הר ברכה, יקב כישור, יקב תניא, יקב תשבי, יקב כינור דויד, יקב שטרן , נתיב היין, יקב ירושלים, יקב ארזה, יקב פסיפלורה, יקב אליגוטה, יקב האור הגנוז, יקב לביא, יקב פסגות, יקב דלתון, יקב השדרה , יקב עמק האלה, יקב תלמים, יקב גלאי, יקב שמיים, יקב רמאן, צור סוכנויות (יבואני יינות מחו"ל, וכן יקבים גדולים יותר כגון כרמל, דלתון, תשבי, ברקן, סגל, רקאנטי, טפרברג ועוד.