אחרי העבודה הקשה שלפני פסח, צריך לתת גם משהו לגוף.

אתר חמי טבריה הצעירה כולל מתחם מרחצאות של מים תרמו-מינרליים חמים, בטמפרטורה של בין 37 ל- 39 מעלות צלזיוס, עשירים בגופרית ומינרלים אחרים שהינם בעלי תכונות בריאותיות. המים מגיעים בהרכבם הטבעי אל הבריכות מ – 17 מעיינות הנובעים מבטן האדמה, מעומק של כ- 1,500 מטר ומתחדשים כל העת ע"י זרימה קבועה. האתר פועל בשעות היום עד שעות הערב המאוחרות וכולל מגוון רחב של פעילויות .בחול המועד שני ושלישי גם שעות נפרדות.

מקור המים החמים של אתר חמי טבריה הינו ב- 17 מעיינות של מים תרמו מינרלים הנובעים מבטן האדמה. המים התרמו מינרלים המכילים גופרית, סוגי מינרלים ומלחים, נובעים מן האדמה בטמפרטורה של כ- 60 מעלות צלזיוס ועוברים קירור טבעי בהגיעם לבריכות בטמפרטורה של כ- 37-38 מעלות.

בחול המועד פסח יהיה האתר פתוח למבקרים. צמוד לאתר, ממוקם מלון נופים.

מלון בעל אופי ואווירה ייחודית ששם לו למטרה להעניק לאורחי המלון רמת שירות גבוהה ואיכותית ויחס חם ואישי על מנת לספק לאורחי המלון חוויה בלתי נשכחת.

המלון כולל כ- 45 חדרים מאובזרים ומרוהטים בנוחיות ונעימות, המשקיפים לנוף מרהיב של אגם הכנרת והרי רמת הגולן.  אורחי המלון רשאים להיכנס באופן חופשי למרחצאות חמי טבריה הנמצאים במרחק הליכה מהמלון (כ- 350 מטר).

בפסח, משמש המלון אף משמש כבסיס יציאה לצורך טיולים ואטרקציות באזור סובב כנרת, הגליל ורמת הגולן. 04-6723444