ח"כ ינון מגל (הבית היהודי) תוקף בחריפות את העיתונאי גדעון לוי ואנשי השמאל הקיצוני וטוען כי לאחר ש"גמרו להסית את אירופה נגד ישראל, הם פועלים עכשיו לעשות את אותו הדבר באמריקה".

דבריו של מגל באים בהמשך לדברים שכתב גדעון לוי בעיתון "הארץ", בהם טען בין השאר כי "הבחשנות הישראלית בוושינגטון איננה חדשה, אך בנימין נתניהו הביא אותה לשיאים בלתי נתפסים".

בדף הפייסבוק שלו כתב מגל כי "האנשים שהמציאו עם, שקבעו שהוא צריך מדינה (על אדמות ארץ ישראל כמובן), עודדו חרמות על המדינה הציונית, העלילו עלילות שווא, קבעו בשקר שיש פה אפרטהייד, קידמו גינויים נגד ישראל, טסו סביב העולם להוציא את דיבתנו רעה לכל כנס מסביב לגלובוס (אחלה ג'וב), חותרים עכשיו לפגוע ביחסינו עם ארצות הברית".

"צריך לקרוא את טוריו האחרונים בעניין של גדעון לוי שעיתון 'הארץ' מפרסם כדי להבין עד לאיפה הגיע הטירוף. כמו חיידק טורף שפוגע במוח".

מגל ציין כי טורים כמו אלה של גדעון לוי מתורגמים יום יום לאנגלית ונקראים בבירות העולם, "קשה להעריך את הנזק שהמלייה הזה עשה ועושה לישראל. בעצם אפשר לראות את מצבנו המדיני והבטחוני. כן. לשמאל הקיצוני הישראלי יש עליו אחריות רבה".