דלק
דלקצילום: רויטרס

יותר מזל משכל. חוקרי משטרת רחובות החלו אמש בחקירת האירוע, במהלכו התפוצץ ועלה באש רכב בתחנת תדלוק ברחובות, וחייו של נהגו ניצלו בנס.

האירוע התרחש סמוך לשבע וחצי בערב באזור התעשייה ברחובות, כאשר נהג לא זהיר במיוחד בשנות החמישים לחייו, נכנס לתחנת דלק למילוי בגז, החל למלא גז ברכב, ואז חזר לרכב והדליק סיגריה, כך מדווח "ידיעות אחרונות".

שניות ספורות לאחר מכן נשמע פיצוץ עז שהרעיד את התחנה כולה והרכב התחיל לבעור מבפנים. אנשים שהיו בתחנה הצליחו לחלץ את הנהג מהרכב הבוער והוא פונה לבית החולים קפלן ברחובות במצב קל עד בינוני כשהוא סובל מכוויות בחלקי גופו השונים.

חוקרי משטרת רחובות שהגיעו לתחנת התדלוק שללו תוך זמן קצר מאוד את החשד שמדובר בפיצוץ על רקע פלילי.

הרקע לפיצוץ התברר בחקירה הראשונית של הנהג. אז סיפר כי לאחר שהחל לתדלק, נכנס חזרה לרכבו והצית סיגריה, ומיד לאחר הדלקת הסיגריה נשמע הפיצוץ שהחל את שריפת הרכב מבפנים.

הנס שאירע במקום היה גדול עוד יותר, לאחר שכוחות הכיבוי הספיקו להגיע לתחנה ולהשתלט על השריפה עוד לפני שהאש התפשטה לשאר חלקי התחנה, דבר שיכול היה להוביל לפיצוץ של המתחם כולו, בו נמצאים מיכלי גז רבים.

חוקרי משטרת רחובות ממשיכים בחקירת האירוע במטרה להגיע למסקנות סופיות, אך ההערכה הראשונית לפיה הדלקת הסיגריה היא שהובילה לפיצוץ לא צפויה ככל הנראה להשתנות.