הרב שמואל רבינוביץ'
הרב שמואל רבינוביץ'פלאש 90

רב הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ מאשים את עמותת "נשות הכותל" ביצירת פרובוקציה הבוקר (ב') ברחבת הכותל המערבי כשאנשיה העבירו ספר התורה מעזרת גברים לעזרת נשים בניגוד להלכה ובביזיון רב משל היה חפץ מטלטל.

"הבוקר, ראש חודש אייר, קרעה עמותת נשות הכותל קרע נוסף במרקם העדין של הכותל המערבי. ספר תורה הועבר בביזוי, כאילו היה חפץ מיטלטל", טוען רב הכותל.

לדבריו, מדובר במהלך פרובוקטיבי שכל עניינו להבעיר את הכותל ויעידו המצלמות הרבות שהוזמנו לתעד את האירוע - ואכן - "הצליחו" נשות העמותה לעורר עליהן את זעם המתפללים ובעמל רב של משטרת ישראל ועובדי הכותל נמנע עד שפיכות דמים של ממש

הרב שמואל רבינוביץ גינה בתוקף את ביזוי ספר התורה ואמר כי מדובר ב"עמותה שולית שנלחמת את מלחמותיה על גבם של מתפללי ומבקרי הכותל,  אשר יודעים להניח את העדפותיהם האישיות מאחור ולהרכין ראש בפני מסורת הדורות הארוכה של הכותל המערבי. אוי לאותה בושה! אוי לאותה חרפה!".

"אני קורא למזכיר הממשלה ולשר לענייני דתות הרואים את החרפה והכוונות הפרובוקטיביות של קבוצה זו לתקן את התקנות של המקומות הקדושים בדחיפות על מנת למנוע בעתיד חילול הקודש".

רב הכותל המערבי הוסיף כי הוא משתתף בצערו של תורם ספר התורה שנלקח לעזרת הנשים שהיה באותה שעה ברחבת הכותל המערבי וזעק בכאב על חילול הקודש כשהוא מציין שהוא מקבל על עצמו לצום כדין ספר תורה שנפל.