משה מלקו הי"ד
משה מלקו הי"דדובר צה"ל

משה,

אינספור רגעים בהם אני מדברת איתך, מרגישה אותך חזק איתי כששמח וגם כשעצוב.

מחשבה חזקה מובילה אותי בדרכי- שמאת ה' הדבר הנורא ואני מבקשת ומאמינה שהוא יאיר לי את הדרך, כשם שהאיר לך ולחבריך כשלחמת באומץ לב, בגבורה ובמסירות וחיפית על מפקדיך וחבריך תחת אש אויבנו.

אני סמוכה ובטוחה שהיית עושה זאת שוב ושוב למען העם והמדינה שלנו. מצבא ההגנה לישראל הצטרפת לצבא ה' בשמיים. במשך הזמן מתבהר עד כמה האור שלך נוגע בעם ישראל ונוצרים מעגלי אור, אור משה.

זה הניצחון שלנו מול אויבינו, שהאור שלך ושל העם רק ימשיך ויגבר. נחמה בליבי כי טוב לך שם ותדע שאין יום שאני מייחלת לו יותר מהגאולה, מתחיית המתים בה נפגש שוב.

משה, המשפחה והחברים היו הדבר הכי חשוב בחייך ונתת לנו בחסד ובאהבה את כל הטוב שהיה בך. היית כמו מעיין מתגבר, מלא שמחה, נתינה, אהבה וכבוד לכל אדם.

אני מבטיחה לך שאשמור על שניהם: על המשפחה המאוחדת ועל החברים שהם- האחים שלנו. יודעת ומרגישה איך אתה שומר עלינו ורוצה רק בשמחתנו.

משה, הלב נקרע מכאב וגעגוע, אך כל דקה אני מודה לקדוש ברוך הוא שזכיתי באח כמוך! שזכיתי במתנה למשך 20 שנה - מתנה קצרה אך יקרה שתחיה בליבי תמיד. היית אחי וחברי הטוב. הזיכרונות נצורות בליבי כחומה וחיוכך הגדול מאיר לנו תמיד.

מושיקו, היית אדם אוהב ואהוב. אני מאמינה שכשאדם כזה הולך האהבה הזאת נשארת.
אוהבת אותך וגאה בך גיבור שלנו! 

(פורסם בעיתון "גילוי דעת")