מרים לוינגר, רעיתו של מחדש היישוב היהודי בחברון הרב משה לוינגר, אומרת לערוץ 7 כי יום העצמאות הוא ההזדמנות לשמוח ולהגיד תודה לבורא עולם.

"היום, כשהעולם הערבי מתפרק לנגד עינינו, ודאעש נמצאים בכל פינה, אנחנו מתחילים להבין איך הרב קוק ובנו הרב צבי יהודה הצילו את העם היהודי מכלייה.

ההתיישבות בגולן, קטיף ויו"ש הצילו את העם היהודי, כי לולא תנועת ההתיישבות, דאעש הייתה היום בחצר האחורית של ארץ ישראל, זו הצלת נפשות".

בבית משפחת לוינגר חוגגים בשמחה מיוחדת את יום העצמאות, "כשבעלי היה בריא היו תפילות חגיגיות במערת המכפלה וסעודת הודיה. בעלי שחגג את בר המצווה במצור בירושלים, יש לו פרספקטיבה מספיק גדולה כדי להבין את הדברים הגדולים שקרו במדינה. שכנה שלי הרבנית אוריאל הייתה הולכת לשיעורים של הרב צבי יהודה, שהיה אומר תמיד בשיעורים, שהאונייה בדרך לגאולה, גם אם יש עדיין בלאגן על הסיפון".

על עצרת הימין בסמוך לבחירות שהרב לוינגר עמד מאחורי הארגון, אומרת מרים לוינגר, "בעלי, אצלו הכל תמיד מאוד ברור, הוא דרבן אנשים שיבואו לעצרת, למרות שכולם דאגו מה יהיה, הוא לחץ שההפגנה תתקיים. אנחנו היום שמחים שהשמאל לא עלה, ועכשיו מה שחשוב זה שתקום ממשלת ימין, שכולם יוותרו אחד לשני.

אסור שהשמאל יהיה שותף בממשלה, הם חיים בבואה שלהם, הם כמו חבורת אוטיסטים, אבל העם לא איתם, העם אוהב את ארץ ישראל ואת עם ישראל".