עזמי בשארה בכנסת. חשוד בריגול
עזמי בשארה בכנסת. חשוד בריגולפלאש 90

כסף קונה את הכל? היום יתקיימו באצטדיון טדי שבבירה, שני משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורגל, כשהאלופה מכבי ת"א שבמקום הראשון בטבלת ליגת העל שבכדורגל והפועל באר שבע סגניתה, יפגשו בדרך לגמר את שתי הקבוצות מהלאומית - אחי נצרת והפועל עפולה בהתאמה.

מכבי ובאר שבע פייבוריטיות לחלוטין בשני משחקי חצי הגמר הערב, כשמלבד פערי הרמות המקצועיים הקיימים בין אלה מליגת העל לבין אלה מהליגה הלאומית, השתיים מחזיקות גם בתקציבים הגדולים ביותר בליגת העל. עלות החזקתו של ערן זהבי, כוכבה של מכבי ת"א, היא קצת פחות מעלות כל הקבוצה שממול, אחי נצרת.

כל תוצאה מלבד עליה למעמד הגמר, של הצהובים מתל אביב והדרומיים מבאר שבע, תהיה סנסציה של ממש, זאת למרות הקלישאות הקיימות כמו "לגביע חוקים משלו" וכי במשחק אחד אפשר לעשות את הלא יאומן.

ואם כבר מדברים על כסף שאמור לסייע לשתי הקבוצות לעלות למשחק הגמר שיתקיים באצטדיון סמי עופר שבחיפה, אזי שאת הכותרות לפני שני משחקי חצי הגמר הערב, מייצרת הקבוצה מהליגה הלאומית אחי נצרת.

נצרת היא אמנם נציגת המגזר הערבי בליגה הלאומית יחד עם בני לוד, אך כמו חברתה למגזר בני סכנין, גם היא דוגלת לטענתה בדו-קיום, ובקבוצה משחקים שחקנים יהודים וערבים יחד. 

בצעד מעורר מחלוקת, החליטה הנהלת נצרת לקיים היום בצהריים, שעות ספורות לפני משחק חצי הגמר, טקס הוקרה לאמיר קטאר ולעזמי בשארה על התמיכה הכספית שהעניק הראשון לקבוצה בסיועו של בשארה.

בשונה מסכנין, שקיימה טקס הוקרה גם היא לבשארה, טקס שעלה לה בקנס של 15 אלף שקלים, נצרת תקיים את טקס ההוקרה לחבר הכנסת לשעבר שחשוד בריגול לטובת חיזבאללה במלון אמבסודר בירושלים בו עושה הקבוצה את הכנותיה למשחק.

האם גם פה תסתפק התאחדות הכדורגל בקנס מזערי?