בשופרסל מציגים: חלב במותג פרטי

בחברת שופרסל טוענים, כי כניסת המותג הפרטי למוצרי החלב תהווה "כלי אסטרטגי להורדת יוקר המחיה בישראל".

יוני קמפינסקי , י"ד באייר תשע"ה

מוצרי החלב החדשים של שופרסל
מוצרי החלב החדשים של שופרסל
צילום: יחצ

שופרסל מרחיבה את פעילותה במותג הפרטי עם כניסתה לתחום החלב ומוצריו ומשיקה מוצרים ב- 4 קטגוריות:

חלב טרי 3% ו- 1%; שוקו טרי 2% בשקיות ובקרטונים; שמנת להקצפה 38%; גבינה צהובה וגבינה צהובה מגורדת

בהמשך יושקו מוצרים בקטגוריות נוספות, ביניהן: חלב מועשר, גבינת גאודה, חלב ללא לקטוז, גבינות מוצרלה וגבינות שמנת. 

מוצרי החלב והשמנת ייוצרו עבור שופרסל על ידי מחלבת רמת הגולן. הגבינות הצהובות מסוג הגאודה, ייבואו מחברת Campina מהולנד, שהיא חברה המחזיקה את המחלבה הרביעית בגודלה בעולם. גבינות הפרמזן ייבואו מחברת Zanetti מאיטליה, חברה מהגדולות באיטליה לייצור פרמז'ן. גבינות האדם ייבואו מחברת Berglandmilch מאוסטריה שהיא החברה הגדולה בתחומה במדינה ומהמובילות בעולם בתחום זה.

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, אמר עם ההשקה, כי "שופרסל מובילה מהלך אסטרטגי ונכנסת לתחום החלב ומוצריו במותג הפרטי. אנו רואים בכניסת המותג הפרטי למוצרי החלב כלי אסטרטגי להורדת יוקר המחיה בישראל. מחירי מוצרי החלב והגבינה של שופרסל יהיו נמוכים באופן ניכר מהמחירים המפוקחים של מוצרי החלב, ובכך נתרום להוזלה משמעותית בעלות הסל לצרכן תחת הכותרת 'אותה איכות, ללא המותג, פחות כסף'".

לדבריו, "שיתוף הפעולה בין שופרסל לבין מחלבות הגולן מבטא את מדיניות החברה לתמוך בתעשיות המקומיות בכלל ובספקים הקטנים והבינוניים בישראל בפרט. אנו מזמינים את קהל הלקוחות שלנו להתנסות במוצרי חלב איכותיים, המיוצרים ברמת הגולן מחלב שמקורו בפרות הגולן ולחוות עולם אחר של צרכנות נבונה, הוגנת ושקופה".