התאונה הקשה בכביש 2
התאונה הקשה בכביש 2צילום: דוברות מד"א

נהגת כבת 65 נהרגה הבוקר (שני) לאחר שהתהפכה עם רכבה בכביש 2, צפונית למחלף זיכרון יעקב.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה במקום טיפול רפואי אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותה. כביש 2 לדרום, נחסם לתנועה מצומת עתלית, בעקבות הטיפול בתאונה.

פראמדיק מד"א אדם מילר שהגיע למקום סיפר, כי "כשהגענו ראינו רכב מרוסק, אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא התהפך והתגלגל מספרים פעמים, הפצועה שכבה בשולי הכביש, כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה".

"הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בה פעולות החייאה ממושכות ומתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים אבל הפציעות שלה היו קשות מאוד ונאלצנו לקבוע את מותה", הוסיף מילר.

התאונה בה נהרגה הנהגת מצטרפת לתאונה קשה בין רכב פרטי למשאית שאירעה הבוקר בכביש 57 סמוך לכפר יונה, בה נהרגו שני צעירים כבני 25.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של שני הצעירים ופינו לבית החולים הלל יפה 3 נפגעים, צעיר כבן 25 שנפצע באורח קשה, עם פגיעה רב מערכתית, ושני פצועים נוספים שמצבם בינוני.

פאראמדיק מד"א, שימי לוי, שהגיע למקום, סיפר כי "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין משאית ורכב פרטי, נהג הרכב והנוסע שישב מאחוריו נפצעו באורח קשה מאוד, ניסינו להעניק להם טיפול רפואי ולבצע בהם פעולות החייאה אבל הפציעות שלהם היו קשות מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם במקום".

"מהמושב שליד הנהג חולץ בסיוע לוחצי האש צעיר כבן 25 עם פגיעה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו במצב קשה לבי"ח הלל יפה יחד עם הנוסע שישב מאחריו שנפצע באורח בינוני עד קשה", הוסיף לוי.

לוי ציין, כי "נהג המשאית שנפצע באורח בינוני טופל במקום ופונה בניידת טיפול נמרץ לבי"ח הלל יפה גם כן".