מעצרות הטרור ברמאללה
מעצרות הטרור ברמאללהפלאש 90

ברשות הפלשתינית נמשכת האדרת המחבלים ובני משפחותיהם וביתר שאת. הפעם היו אלה המחבלים שביצעו את הלינץ' בחיילי המילואים ברמאללה.

על פי דיווח של מכון 'מבט לתקשורת הפלשתינית' בשבוע שעבר ערך חבר המועצה המחוקקת של הרש"פ וראש הרשות לענייני אסירים באש"ף, עיסא קראקע, ביקור בבתיהן של שלוש משפחותיהם של מחבלים אסירים שהשתתפו בביצוע הלינץ' בשנת 2000 ברמאללה.

במהלך ביקורו, מדווחים אנשי 'מבט' העניק קראקע למשפחות המחבלים מגיני הוקרה. קראקע לא הסתפק בכך, אלא גם הגדיר את מבצעי הלינץ' בחיילים כ'גיבורים' והבהיר כי לפלשתינים יש זכות חד-משמעית ל-"התנגדות" ול"מאבק", ההגדרות הפלשתיניות לפעולות אלימות וטרור נגד ישראל.

במכון מוסיפים ומזכירים את פרטי האירוע שנצרב בתודעה הישראלית והדים לו נשמעו גם מעבר לים: "ב-12/10/2000, המון פלסטיני רצח באכזריות שני חיילי צה"ל במילואים שנכנסו בטעות לרמאללה, והשחית את גופותיהם. בתמונה ידועה מן האירוע האכזרי הזה, נראה צעיר פלסטיני עומד ליד חלון ומניף את ידיו במחוות ניצחון, כשהוא מראה לקהל את כפות ידיו המכוסות בדם הנרצחים. גופות שני החיילים הישראלים נזרקו מהחלון החוצה, וההמון הפלסטיני גרר אותם ברחובות רמאללה".