מכבי תל אביב. עוד אליפות
מכבי תל אביב. עוד אליפותצילום: רויטרס

עונה ארוכה ולא פשוטה, מסתיימת בעוד ניצחון צהוב מתוק. מכבי תל אביב גברה הערב 1-2 על עירוני קרית שמונה, וחגגה את האליפות השלישית הרצופה שלה בשנים האחרונות, ואת התואר השני העונה, אחרי שכבר זכתה בגביע הטוטו.

השחקנים בצהוב לא רצו כנראה לייבש את הבעלים, מיטש גולדהאר שהגיע לצפות במשחק, ולמרות פציעות וכרטיסים צהובים, הצליחו להתאושש מפיגור מוקדם, ולזכות במשחק החשוב.

דווקא קרית שמונה פתחה את המשחק היטב, כשלהגנה התל אביבית לא היה מענה להתקפה המצויינת של קרית שמונה.

בדקה ה-11, אחרי שטיבי כמעט כבש שער עצמי למכבי ת"א והרחיק לקרן, יצא כדור לקרן, ומשום מקום הגיע לקהת, שראה מולו רק שער, וקרית שמונה כבר ביתרון 0-1.

האורחים קיבלו תיאבון והגבירו את הלחץ על השער הצהוב. בדקה ה-14, כמעט שידור חוזר: כדור קרן מגיע לראשו של קהת, אבל הפעם הוא פיספס. בדקה ה-17 עוד הזדמנות טובה לקרית שמונה, של רוצ'ט, אבל חואן פאבלו, השוער בצהוב, הצליח להציל במצב הזה משער.

בדקה ה-20 איבדו התל אביבים את איגייבור שנפצע בתיקול, והוחלף על ידי אייבינדר. בדקה ה-44, רגע לפני המחצית, נגח פריצה את הכדור מבישול של יואב זיו, והשווה את התוצאה, כשהוא מרים את כל איצטדיון בלומפילד על הרגליים.

במחצית השניה הרגישו האוהדים בצהוב שאף אחד לא ייקח מהם את חגיגות האליפות. מכבי תל אביב איימה שוב ושוב על השער, אבל גם האורחים עדיין היו בתמונה.

בדקה ה-54, בשלב מוקדם יחסית של המחצית, החולף טיבי שנפצע ביובל שפונגין.

עשר דקות מאוחר יותר הגיע שער הניצחון. טל בן חיים ודור מיכה שיחקו ביניהם מסירות, אבל הכדור נהדף מהם, ומצא את דרכו לרגלו של מהראן ראדי, שבעט מ-15 מטרים, ובסופו של דבר התגלגל אל הרשת, ונתן את האות לתחילת החגיגות בצהוב.

ביום רביעי יוכלו הצהובים להשלים תואר שלישי בישראל, כשיתמודדו בגמר גביע המדינה מול הפועל באר שבע.