אוטובוס תחנה מרכזית אגד
אוטובוס תחנה מרכזית אגדמאיר סלע

בילאל אבו- רקייק, נהג אגד, נהג אתמול בקו 443 מירושלים לבאר שבע, הגיע לתחנה הסופית בשעות הערב ובזמן שערך סריקה באוטובוס מצא תיק עור קטן, הוא פתח את התיק וגילה בו תעודת זהות של האישה, הוא זיהה מיד במי מדובר ונזכר כי בני הזוג ירדו תחנה אחת לפני, הוא הסתובב עם האוטובוס וניסה לאתר אותם, אך ללא הצלחה.

מיד לאחר מכן הוא מיהר לקחת את התיק למשרד האבדות.

כשהגיע סדרן התחנה למשרדו בבוקר היה מונח על שולחנו תיק עור שחור ופתק עליו היה כתוב קו 443 מירושלים לבאר שבע. הסדרן פתח את התיק ומצא בתוכו 14 אלף דולר ו- 25 אלף שקלים חדשים במזומן, דרכונים וכרטיסי טיסה ל-25.5.

הוא התקשר למשטרה ואלה ענו כי אין להם מידע על מקרה כזה. בדרכונים הוא זיהה את כתובתם בנתיבות, מנשקו הרים טלפון למשטרת נתיבות שסייעה לו לאתר את הטלפון של הבת של בני הזוג.

האישה הנרגשת הגיעה לתחנת באר שבע הבוקר, קיבלה את התיק עם הכסף והודתה מקרב לב לנהג ולסדרן. כיוון שהיא בקושי מדברת עברית, בחרה האישה לכתוב להם מכתב נרגש ובו כתבה: "עובדי אגד היקרים בבאר שבע! היקרים שלי, נהג אוטובוס 443 מר בילאל וסדרן אגד בבאר שבע מר מנשקו, תודה רבה לכם על כנות וחסד. תודה רבה לכם על זה שאתם החזרתם לי את רכושי – 60.000 ₪. אני מאחלת לכם מקרב לב וגם למשטרת נתיבות הרבה בריאות, אושר, חיים יפים ומוצלחים. פרנסה טובה, אושר ועושר לכם ולבני משפחתכם. שתיהו בריאים ותוכלו לרקוד לשמחתם של ילדים, נכדים ונינים. אמן! ועוד פעם תודה לכולכם מכל הלב!". על החתום: לודמילה סרולביץ'

אבי פרידמן, יו"ר אגד ציין את ההתנהגות המופתית של הנהג והסדרן ואמר שהם ראויים לכל שבח. "אנו עושים מאמצים רבים בכדי שנהגי אגד יפעלו על פי ערכים ונורמות התנהגות המהוות דוגמא אישית ואני שמח שמאמצינו נושאים פרי. בילאל ומנשקו יוזמנו בימים הקרובים למשרדי החברה על מנת שנוכל להודות להם כראוי ולהביע בפניהם את הערכתינו על התנהגותם".