"איך אני רוצה להיזכר? אני לא יודע, זה לא תלוי בי, אלא בכם. תמיד שיחקתי בשביל הקבוצה ובשביל הקהל. תמיד נתתי את כולי. ניסיתי ליהנות מכדורגל ולעשות את המיטב בכל משחק. אני לא עצוב שאני עוזב אחרי העונה הנפלאה הזו. הייתה לי קריירה נהדרת בקבוצה והשגתי המון. אני לא עצוב, אלא מאוד שמח". כך אמר היום, צ'אבי הרננדס, שחקנה הספרדי של קבוצת הפאר ברצלונה.

הודעתו של צ'אבי לא הפתיעה אף אחד, כשכבר זמן מה היה ידוע כי בתום העונה יעבור הקשר המצויין לקבוצת אל סעאד הקאטרית, שמועה שהיום קיבלה אישור רשמי לכך.

17 עונות, 21 תארים, 8 אליפויות בליגה הספרדית, 6 זכיות בסופר קאפ המקומי, 3 זכיות בליגת האלופות, 2 זכיות בגביע הספרדי, הסופר קאפ האירופי ואליפות העולם לקבוצות, אלו המספרים שעומדים מאחורי השחקן הנפלא.

צ'אבי, המשמש כקפטן הקבוצה הטובה בעולם, אחראי יחד עם אנדרס אינייסטה וליאו מסי לשליטה הכמעט מוחלטת של ברצלונה בכדורגל הספרדי והעולמי. צ'אבי אחראי על כמה מרגעי הקסם של ברצלונה במהלך קריירת המשחק הארוכה שלו בברצלונה, ובלעדיו למסי ולשאר החברים היה קשה הרבה יותר לבלוט.

הודעת סיום דרכו בקבוצה הספרדית מגיעה ימים ספורים בלבד לפני משחק גמר ליגת האלופות מול יובנטוס האיטלקית ולאחר שכבר זכה עם קבוצתו באליפות הליגה הספרדית ובגביע המלך הספרדי. 

לסיום אמר השחקן הספרדי: "אני מודה לכל אוהדי ברצלונה שתמכו בי לאורך כל השנים ואני מקווה שלא לאכזב אף אחד מהם. המטרה העיקרית שלי היא לעזוב כדי לחזור לכאן יום אחד, זה הבית שלי. במשחקים כאשר הם קראו לי להישאר זה גרם לי לחשוב על ההחלטה שלי". 

האם צ'אבי יסיים את קריירת המשחק שלו בברצלונה עם תואר אירופי נוסף?