כנס בכל לבבך
כנס בכל לבבךצילום: דוד שטיין

בישיבת ההסדר רמת גן מתכוננים לכנס "בכל לבבך" שיתקיים בעוד כחודש במרכז הירידים בגני התערוכה בת"א.

הכנס שיעסוק השנה בנושא ''השיח סביב עבודת ה''' יתקיים בט"ו תמוז תשע"ה, וימשיך מסורת בת ארבע שנים.

המארגנים מספרים כי מטרת הכנס היא "לשים את עבודת ה' במקום מרכזי בשיח של הציונות הדתית, על כל גווניה''. במסגרת הכנס מתקיימות הרצאות המועברות על ידי רבנים ומרצים מגוונים ומרתקים.

לאור הביקוש הרב להשתתפות בכנס והגבלת מספר המשתתפים בכל שיעור, קוראים מארגני הכנס לציבור למהר ולהירשם.

את הכנס מוביל ומנחה ראש ישיבת ההסדר רמת גן הרב יהושע שפירא, שאמר כי "הדבר שאנחנו מבקשים ביום הזה הוא להפוך את האישיות שלנו לקרובה יותר אל ה' יתברך ולקיים את מה שהתחייבנו בתורה: 'ואהבת את ה' אלוקיך בכל לבבך ובכל נפשך ובכל מאודך'".

מנהל ישיבת רמת גן, אורי פינסקי, סיפר על ההכנות לכנס. "לכנס בכל לבבך מטרה אחת: שנהיה יותר עובדי ה', שנבין את עבודת ה', שנחווה אותה, ושנקיים אותה. למקומות האלה מוביל הכנס, ולשם אנחנו מכוונים: לטהר ליבנו לעובדו באמת.

אל כנס בכל לבבך מגיעים טובי הרבנים והמלמדים, כולם מקשת רחבה ומגוונת של בתי מדרש ותפיסות רעיוניות. הכנס ממלא את המשתתפים בו בקולות, צלילים, נוסחאות ומילים, כולם חלק מדיבור עבודת ה'. וכמובן, שלצד הלימוד והעושר הרוחני שמביא איתו הכנס, המשתתפים מקבלים גם כלים מעשיים מטובי המאמנים ליישום עבודת ה' במשך השנה. אנחנו נרגשים לקיים את הכנס בפעם הרביעית, ומצפים לכל הבאים להשתתף בעבודת ה'".

בין המרצים בכנס: הרב יהושע שפירא, הרב שמואל אליהו, השר לשעבר גדעון סער, הרבנית ימימה מזרחי, הרב אריה הנדלר, אדוה ביטון, הרב אורי שרקי, הרב מיכי יוספי, עדן הראל, סיוון רהב מאיר, ועוד.

אתר הכנס