​סרטה של ענת גורן, "הרצוג", חושף לראשונה כיצד אחת מיועצות התקשורת של המחנה-הציוני, תמי שינקמן, משוחחת בטלפון עם אדם בלתי מזוהה. מי הוא האדם בצד השני ומה המטרה - אתר "העין השביעית" הביא את הסיפור. 

השיחה, כך לפי הסרט, נערכה שעות אחדות לפני סגירת הקלפיות, לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו התריע מפני המוני ערבים הנוהרים לקלפיות ובזמן שנראה כי המומנטום עובר לליכוד.

"אנחנו מוציאים גם כן תגובה", מתועדת שינקמן אומרת לאדם הבלתי מזוהה שמצדו השני של הקו ומוסיפה: "תעבירו את ההודעה שלנו בכותרת [...] אני שולחת, ביי".

מיד בהמשך פונה שינקמן לאחד מאנשי הקמפיין ומבקשת ממנו: "תוציא דחוף-דחוף למרנדה עכשיו את ההודעה שלנו. תוציא. שהם יכניסו כבר את הכותרת, אפילו עוד לפני שהוא אומר את זה".

על פניו, נאמר בדיווח של העין השביעית, נראה כי מדובר באמנון מרנדה, המשנה לעורך אתר ynet. לא רק השם המפורש רומז על כך; גם הכותרת הראשית שעלתה באתר ynet זמן קצר לאחר מועד השיחה המתועדת, ושאובה ישירות מדוברות קמפיין המחנה-הציוני.

"כשאתה הולך לראיון באולפן ynet, הכותרות נסגרות מראש עוד לפני הראיון, קובעים מראש מה תהיה הכותרת", מוסיף הגורם, המסרב להיחשף בשמו מחשש שיוחרם באתר. לדבריו, נודע לו על הנוהג הזה כשתהה מדוע פוליטיקאים משתפים פעולה עם אתר ynet, ואלה הרגיעו אותו במלים: "הכותרות סגורות מראש וברור איך הדברים ייצאו".

מאתר ynet נמסר בתגובה: "אם ראש הממשלה, שר הביטחון, יו"ר האופוזיציה, המפכ"ל, הרמטכ"ל או כל אישיות ציבורית אחרת מכל מפלגה מבקש לתת ל-ynet כותרת בראשוניות – נשמח לקבלה בכל עת. אנו שמחים ש-ynet הוא פלטפורמה מרכזית לידיעות בלעדיות ופרסומים ראשונים".

תמי שינקמן מסרה בתגובה כי אכן שוחחה עם אמנון מרנדה בקטע שתועד בסרט, אולם הדגישה כי לא הכתיבה אף כותרת וכי ההחלטות הסופיות הן של כל עורך ועורך, ולא של אנשי יחסי הציבור. "אני לא קובעת לאף עורך ולא משנה איזה, איזו כותרת לשים. אני מעבירה את ההודעה", אמרה. "אין מה לבקר את מרנדה, שעושה את עבודתו. הוא מקבל את החומרים ומחליט מה להעלות ומה לא להעלות".