נציגי הנוער עם יוסי דגן
נציגי הנוער עם יוסי דגןצילום: דוברות מוא"ז שומרון

מועצת הנוער של השומרון בשיתוף "פרלמנט הצעירים" של העיר אריאל הובילו בחודשים האחרונים מאבק להורדת המחירים של שיעורי הנהיגה באזור.

כיום, רוב הצעירים המתגוררים ביישובי השומרון לומדים נהיגה בעיר אריאל, שם פועל בית ספר לנהיגה מרכזי ובית ספר נוסף, קטן יותר. בשל היעדר התחרות, גובים בתי הספר עבור שיעור של 45 דק', 140 שקלים.

זימרת, נציגת מועצת הנוער של השומרון אשר הובילה את המאבק מסבירה כי במקומות כמו ראש העין או פתח תקווה, המחירים נמוכים יותר אך לא משתלם לנסוע אליהם בשל העלות והזמן שנסיעה זו דורשת.

על כן, לאחר ניסיונות לפנות לבתי הספר באריאל על מנת שיורידו את מחירי השיעורים, החליטו במועצת הנוער להכניס שחקן חדש לאזור עם התחייבות למחיר נמוך יותר.

בית הספר לנהיגה "קרן" מפתח תקווה נענה לבקשת הצעירים והודיע כי יפתח שלוחה באריאל, שם יגבה מבני הנוער מחיר של 120 ש''ח לשיעור. במועצת הנוער בירכו על ההיענות וגייסו את 30 התלמידים הראשונים שנדרשו לפתיחת השלוחה. כעת, הם עושים מאמץ לגייס תלמידים נוספים על מנת לחזק את המגמה.

השבוע, נפגשו חברי מועצת הנוער של השומרון וחברי "פרלמנט הצעירים" של העיר אריאל עם נציגי המועצה האזורית שומרון כדי להציג את ההתפתחויות בשטח ולחשוב יחד כיצד גורמים להורדת מחירים בקרב כלל הגורמים בשוק.

מ"מ ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, המלווה את הפעילות אמר לצעירים: "אתם המנהיגים של מחר ואנחנו גאים בכם על כך שלקחתם על עצמכם משימה והובלתם לשינוי לטובת הכלל. למרות גילכם הצעיר, יש לכם כוח צרכני של אלפי בני נוער מכל האזור וכך הצלחתם לגרום לשינוי של ממש בשטח".

דגן הבטיח, "אנחנו נתמוך ונעזור ביוזמה שלכם. כעת, יש צורך לפרסם את הבשורה ועוד תראו כיצד השוק כולו יגיב להתפתחויות שאתם הובלתם".