לפני גזר דין. טייטל
לפני גזר דין. טייטלפלאש 90

האסיר יעקב טייטל, המרצה עונש של 2 מאסרי עולם בכלא איילון, פתח ביום ג' האחרון בשביתת רעב עקב תנאי מאסרו, כך מדווחים מקורביו.

לדבריהם, טייטל פתח בשביתת רעב בעקבות החמרה בתנאי מאסרו, ובעיקר בשל החלטת שירות בתי הסוהר לצמצם באופן משמעותי את שעות הביקורים של משפחתו ואת אופן הביקור.

"כל עוד שב"ס פגע בי שתקתי, אבל ברגע שהפגיעה באה על חשבון ילדי ואשתי לא אוכל לקבל זאת", אמר יעקב למקורביו לפני שהחל בשביתה.

לטייטל הצטרפו 2 אסירים נוספים המזדהים עם מאבקו, השלושה אשר שובתים רעב כבר 48 שעות נענשו ונשלחו לצינוק ללא ציודם האישי תוך שנשללת מהם הזכות לשיחות טלפון.

"אסירים אחרים מקבלים חופשות, כמי שמנוע חופשות הביקורים הם מרכז הקשר עם אשתו וחמשת ילדיו שהקטן בהם בן חודשיים, ופגיעה בסדרי הביקור הינה פגיעה אנושה בקשר עם ילדיו ואשתו", מסבירים מקורביו. "מדוע לא ניתן לאפשר לו המשך ביקורים סדירים. זו התעללות לשמה". לדבריהם, "יעקב הסביר שפנה מספר פעמים לשב"ס וביקש כי לא יפגעו בביקורים ובקשותיו נדחו, ולכן הוא נאלץ לשבות רעב".

נציין כי לפני כשנתיים שבת טייטל רעב מעל שבועיים ימים וזאת גם בעקבות פגיעה של שב"ס בקשר עם משפחתו, שביתה זו הסתיימה רק לאחר ששב"ס נענה לדרישתו.