אם הדבר היה תלוי בה גם אובמה היה על הכוונת של התובעת בנסודה. הנשיא אובמה
אם הדבר היה תלוי בה גם אובמה היה על הכוונת של התובעת בנסודה. הנשיא אובמהצילום: רויטרס

עו"ד יורם שפטל מתייחס בפינתו השבועית בערוץ 7 לראיון שערכה אילנה דיין בערוץ 2 עם נשיא ארה"ב ברק אובמה.

לטענת שפטל "זה היה נאום שטנה של אובמה בשיתוף מלא עם אשת השמאל הפנאטית אילנה דיין''.

שפטל הזכיר כי אובמה הוא אחד הנשיאים הגרועים בארה"ב. ''האיש שבתקופתו המעמד הבינלאומי של ארה"ב הדרדר, כאשר ארה"ב בוגדת בידידותיה ותומכת באויבי ידידותיה. אובמה הוא פנאט אנטישמי שהקיף את עצמו ביהודים שונאי ישראל".

לדבריו אובמה חתר מהרגע הראשון להשמדתה בפועל של מדינת ישראל, "חובה לומר את זה בתקשורת, כי לראש הממשלה ולשרים אסור להגיד את זה כי זה לא פוליטיקלי-קורקט. אובמה הוא שקרן פתולוגי שרוצה את השמדתנו על ידי הגרעין האיראני. הוא הרי הודיע שמטרת המשא ומתן עם איראן זה לפרק את תכנית הגרעין של איראן.

"אבל, אם ההסכם שלו יצא לפועל, איראן תהפוך למדינת סף גרעינית במרחק שנה מייצור פצצה אטומית,  וזה בגיבוי הקהילה הבינלאומית. ברור שארה"ב לא תעשה דבר כדי לפקח פיקוח אמיתי על ההסכם המביש, ואובמה יודע היטב מדוע איראן רוצה פצצה גרעינית, כדי להשמיד את מדינת ישראל".

שפטל סבור שהראיון עם אילנה דיין נועד לפגוע ברוח האיתנה של אזרחי ישראל, "יש כאן חתירה בלתי נלאית להקמת מדינה אנטישמית ביהודה ושומרון ומזרח ירושלים. לאובמה יש משרתים בארץ וראינו את הראיון המלוקק והנבזי בסיועה של אילנה דיין, שלא שאלה אותו ולו שאלה אחת קשה. הראיון הזה נועד לנסות ולטמטם את מוחו של הציבור, אבל אנחנו אזרחי ישראל לא נקנה את זה".