ח"כ בנימין (פואד) בן אליעזר
ח"כ בנימין (פואד) בן אליעזרצילום: פלאש 90

יו"ר עמותת סיירת שקד, סא"ל במיל' שלומי גרונר, מספר על התמיכה האדירה לה זוכה מפקדם, השר לשעבר, פואד בן אליעזר בימים קשים אלה, ימים בהם מתקרב רגע העמדתו לדין בעוון הלבנת הון והפרת אמונים.

"אנחנו תומכים ומעודדים את פואד, הוא חבר שזוכרים אותו מהצבא מאוד לטובה. מפקד מוערך, אמיץ ישר ולא מתנשא. בחיים של בן אדם יש הרבה רבדים, יש את פואד הילד שעלה ברגל מעיראק, יש את פואד המפקד שלחם בצה"ל 30 שנה, ופיקד על הסיירת שלנו בתקופות הקשות, יש את פואד הפוליטיקאי, ויש את פואד בבתי החולים".

לדבריו פואד תמיד נחשב למפקד הנערץ, "אנחנו מתייחסים לפואד שלנו כפואד המפקד. בתקופות הטובות שלו כשהוא מילא תפקידים רבים כולל שר הביטחון, גם כשהיו לו הצלחות אף אחד לא ראיין אותנו על ההצלחות שלו, אז גם עכשיו בתקופות הפחות טובות אנחנו לא צריכים שיראיינו אותנו. אנחנו עמותה לא פוליטית ולא מביעים דעות פוליטיות. אנחנו תומכים בפואד ללא עוררים, אני לא מכיר דמות כזאת שמלווה משפחות שכולות ושמכירה את כולם בשמותיהם. פואד מגיע לכל ימי הזכרון ומסייע זה איש שכולו נתינה".

גרונר אומר שהתמיכה בפואד היא עצומה, "אנחנו מקבלים המון תגובות של חברים שרוצים לעודד אותו, ואני מקווה שהוא יעבור את זה. אני באמת לא רוצה להיכנס לעניין המשפטי, יש את ההוא במרומים ואת אלה שנמצאים על כס המשפט, נמתין בסבלנות, אבל בוא נוריד את הלהבות האת ההתלהמות. אנחנו לא שופטים, אבל אנחנו כן מכירים את פואד שפינה פצועים במלחמת ההתשה בקו בר לב, זה פואד. פואד למרות מצבו הבריאותי הגיע בימים האחרונים לחתונה של משפחה שכולה עד לצפון, זה פואד".