ח"כ דודו רותם
ח"כ דודו רותםפלאש 90

זמן קצר לאחר שנודע כי ח"כ לשעבר דוד רותם הלך לעולמו בעקבות אירוע לב, החליט ראש עיריית ערד לשעבר ד"ר מוטי בריל לספר על רותם בחשבון הפייסבוק שלו.

בניגוד למצופה, לא היו אלו דברי הספד רגילים. "מספר שבועות לפני שהודחתי מתפקידי כראש העיר ערד ביקש ח"כ רותם להיפגש איתי בלשכתי מאוחר בערב. בפגישה נכחה גם חברת ישראל ביתנו והיום ח"כ, טלי פלוסקוב''.

נושא הפגישה, לטענת בריל, היה ''דרישת ישראל ביתנו להכין תקציב צבוע על סך 500 שקלים לפעילות תרבותית לקהילה הרוסית בערד שיהיה בשליטתה הבלעדית של טלי. סירבתי. טענתי שזה אסור ומהווה שוחד.

''עורך הדין רותם לא התרשם ודרש למלא את הדרישה. לא השתכנעתי. הרצון לחלק כסף בהגינות לכלל התושבים גבר על הרצון לזכות באצבע בהצבעה לאישור התקציב".

לדברי בריל, ''הוא (רותם) סיים את הפגישה באמירה שהקדנציה שלי תהיה קצרה. לימים פלוסקוב הצביעה נגד התקציב. התקציב לא עבר. המועצה פוזרה, אני הודחתי. מונתה ועדה קרואה, וטלי זכתה בתפקיד ראשת העיר. טלי עברה מישראל ביתנו לכחלון. טלי ח"כית מטעם כולנו. והיום האיש שהניע את כל הבלגן הלך לעולמו. אני לא ממש עצוב".

ח"כ פלוסקוב מסרה בתגובה: "לא זוכרת בקשה כזאת, לא בשמי ולא בשם המפלגה. אם היו טענות הן היו צריכים לעלות לפני שמונה שנים ולא ביום מותו של חבר הכנסת. זאת בושה. אני רותחת. זה מעשה לא אנושי. אני פשוט נגעלת מהדברים".