הטלוויזיות החדשות של LG

LG ישראל וקבוצת ח.י. היבואנית הרשמית של המותג בישראל בתחום האלקטרוניקה הבידורית משיקות היום (שני) בישראל את סדרות הטלוויזיה החדשות לשנת 2015.

הסדרות הוצגו בראשית השנה בתערוכת CES בלאס וגאס והן כוללות מסכי טלוויזיה בטכנולוגיות  OLED, 4K ו- Full HD שממקסמות את איכות התמונה ואת חווית הצפייה.

נציגי חברת LG מספרים כי LG היא היצרנית היחידה בעולם שהצליחה להפוך את טכנולוגיית ה-OLED המתקדמת לייצור המוני (Mass Production). בטכנולוגיית ה-OLED כל פיקסל מואר באופן עצמאי על ידי נקודת אור ספציפית המאפשרת להתגבר על כל המגבלות הטכנולוגיות.

בראיון לערוץ 7 הסביר זיו קוריצקי, סמנכ"ל השיווק של LG ישראל שהשיפור הייחודי הוא דווקא בצבע השחור במסכים - דיוק וחדות בצבע השחור מונעים זליגת צבעים מה שמשפר את כל הנראות של התמונה במסכים".

"סדרות הטלוויזיות החדשות של LG נועדו להעצים את החוויה האישית והמשפחתית בעת הצפייה בטלוויזיה", אומר קוריצקי, "טכנולוגיות ה-OLED, ה-ColorPrime וה-4K, כמו גם הממשק החדש, ה-webOS 2.0, שעוצב במיוחד כדי להקל על המשתמש, משנות לחלוטין את האופן בו נתפסת הצפייה בטלוויזיה, כאשר הסלון שלנו למעשה הופך להיות אולם קולנוע פרטי בו ניתן לצפות בכל תוכן באיכות הטובה ביותר בעולם".

בנוסף לחידושים הטכנולוגיים, הכריזו הבוקר ב-LG גם על שיתוף פעולה עם "סלקום TV" וסיפרו כי השירות, ללא ממיר, ישולב בטלוויזיות החכמות של החברה.

נציגי LG אומרים כי שיתוף הפעולה עם סלקום מהווה קפיצת מדרגה בעולם התוכן של ה- SMART TV בישראל והוא יאפשר לצרכן הישראלי ליהנות מתוכן מגוון ללא ממיר.

"אנו משיקים היום לראשונה את שירות סלקום tv ללא ממיר בטלויזיות החכמות מבית LG  ישראל", אומר ניר שטרן מנכ"ל קבוצת סלקום, "אני גאה בשיתוף הפעולה עם ענקית הטכנולוגיה הקוראנית LG  שמאפשר לצרכן הישראלי ליהנות מעולם תכנים נגיש ועשיר בחווית הצפייה המתקדמת והחדישה ביותר בעולם במחיר שמהווה בשורה לצרכן".