בקבוצת הכדורגל של מכבי תל אביב לא נכנסים לאופוריה אחרי הטרבל ההיסטורי, וכבר ממשיכים קדימה.

היום הוצג באופן רשמי המאמן הסרבי החדש, סלאבישה יוקאנוביץ' כמאמנה של מכבי תל אביב, והעביר גם את האימון הרשמי הראשון.

יוקאנוביץ' הבהיר כי הוא פועל עם הפנים קדימה: "אני מגיע לקבוצה מנצחת ולפנינו קיץ חשוב ועונה חשובה. אני מצפה לראות הרבה תשוקה בניסיון להשיג את המטרות שלנו באירופה".

לדבריו, הוא ינסה לשפר את המשחק הקבוצתי. "המסר שלי לאוהדים הוא שאני מצפה לעשות עבודה מקצועית שתשלב אנשים מקצוענים. אנחנו נחפש לשפר את מה שאפשר, ואני בטוח שהקבוצה תוכל לשחק כדורגל יותר טוב תחת הדרכתי".

המנג'ר, ג'ורדי קרויף הביע שביעות רצון מהמאמן החדש והבהיר: "עד כה הצלחנו להנחית מאמנים טובים שהביאו תוצאות טובות. המאמנים שעבדו איתנו ועזבו מסבים לנו גאווה. אני מקווה שסלבישה יקח אותנו קדימה. הוא רגיל למעמדים גדולים כשחקן וכמאמן".

קרויף גם טען כי מכבי ת"א אולי נשמעת כקבוצה ששופכת כסף אך הדברים שונים. "אני יודע שאנשים אוהבים שמועות ורחשים, אך אנחנו הולכים על פי דרכו של הבעלים שאוהב להתקדם צעד צעד וכך אנחנו עובדים. כל ההעברות שלנו בשנים האחרונות לא עוברות את ה-600 אלף יורו. התקציב שלנו הוא חצי ממה שאנשים מדברים עליו".

הוא גם סימן את המטרות לעונה, והבהיר שגם אי עלייה לליגת האלופות נלקחת בחשבון. "המטרה הראשונה של מכבי תל אביב היא אליפות. גם ליגת האלופות היא מטרה, אך הצ'מפיונס קשור הרבה למשתנים שלא בשליטתנו. השנה לצערי אני לא חושב שנקבל הגרלה קלה אם נעבור סיבוב. ליגת האלופות היא מטרה, אך לא להעפיל זה ממש לא כישלון. הליגה בעדיפות ראשונה".

בתוך כך, ברק בדש חתם אחר הצהריים על הארכת חוזה לשנה נוספת, השנייה שלו במדים הצהובים.