הרב דוד לאו
הרב דוד לאוצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, ישבות בשבת הבאה, פרשת בלק, בישוב הר ברכה בשומרון.

הרב ישתתף ב​סוף שבוע בנושא "הרב והקהילה" שיתקיים בבית ההארחה "פנינת השומרון" בישוב. לצידו של הרב הראשי ישתתף הרב אליעזר מלמד, רב הישוב הר ברכה ומחבר סדרת הספרים הפופולרית "פניני הלכה".

סוף השבוע מיועד לרבנים, ראשי קהילות, גבאים ואף לחברי הקהילה עצמם.

מארגני השבת מספרים כי באירוח ישולבו סיור בישוב, היכרות עם ממשקי הרב והקהילה בישוב הר ברכה ושיחות מפי הרבנים והרבניות. המתארחים מיום חמישי ייצאו לסיור מיוחד בהר כביר עם בני קצובר מוותיקי ומקימי ההתיישבות בשומרון.

הרב עזרא כהן, מנהל אתר ישיבה, ממארגני השבת מציין "בשבתות קודמות שארגנו עלה מדברי המשתתפים כי יש חוסר בשבתות תוכן איכותיות כעין אלו, ולכן החלטנו לארגן שתי שבתות נוספות.

האחת בישוב הר ברכה, שמלבד הסיור המרתק בהר כביר על ידי בני קצובר ישתתפו בה גם הרב הראשי לישראל וגם הרב אליעזר מלמד, ששניהם בעלי אמירה משמעותית בנושא שבחרנו – "הרב והקהילה". אנו מאמינים שהשיחות והמפגש עם הקהילה החמה בישוב הר ברכה, המשמשת מודל לממשק של רב וקהילה יעשירו רבות את המשתתפים.

כמו כן, אנחנו מארגנים שבת נוספת בחודש אלול המיועדת למי שרוצה לעשות הכנה רוחנית לקראת הימים הנוראים. בשבת הזו שתתקיים בירושלים יטול חלק הרב דודי דודקביץ ומלבד השיחות הוא יעביר גם התוועדות חסידית בליל שבת".

לצפיה בלוח הזמנים של השבת לחץ כאן

להרשמה לחץ כאן