JESS DOLGIN
JESS DOLGINצילום: ערוץ 7

עסקה משמעותית בשוק הפרסום היהודי בחו"ל: JMG, חברת המדיה הגדולה ביותר בעולם הפרסום ליהודים וישראלים בחו״ל, משלבת לתוכה את מתחרתה העיקרית BT Global Media ופונה באופן מאסיבי אל שוק הדיגיטל, העיתונות הכתובה, הטלוויזיה, הרדיו והתוכן השיווקי.

שוק הפרסום היהודי והישראלי בחו"ל אינו מוכר דיו למפרסמים ולאנשי המדיה בישראל, אולם מדובר בענף הפונה למעל לעשרה מיליון בני אדם ומגלגל בשנה כ-30 מיליון דולר.

שתי החברות זיהו כבר לפני שנים רבות את הפוטנציאל העצום הטמון בשווקים אלו. עם הזמן, JMG פתחה סניפים במדינות שונות למכירת פתרונות מדיה מתקדמים, במדיות המיועדות לקהל היהודי דובר האנגלית בכל רחבי העולם. חברת JMG, שנחשבת לשחקן המשמעותי ביותר בתחום, מייצגת 51 אתרי אינטרנט המיועדים לקהל היהודי ברחבי העולם, 16 מתוכם באופן בלעדי.

באמצעות מוצרי החברה יכולים מפרסמים מהארץ ומהעולם, המעוניינים להגיע לקהלים באופן מפולח, לפרסם מוצרים ושירותים כלליים או כאלה המיועדים ליהודים באופן ספציפי.

מלבד היותה חברת מדיה, JMG מספקת מגוון פתרונות טכנולוגייםייחודיים לפרסום אופטימלי מטורגט, שזכו לכינוי "הגוגל היהודי".טכנולוגיות אלו מיועדות לטירגוט ופילוח קהלי נישה רלוונטיים ומסוגלות לבצע אופטימיזציה פרסומית, פילוח דמוגרפי ורימרקטינג,המבוססים על כלים ייחודיים שאתרי תוכן ובורסות הפרסום המובילות בעולם מעמידות לרשותה.

בראשית חודש יולי תצטרף חברת BT Global Media, בבעלותו של אודי בש (סמנכ"ל הג'רוזלם פוסט לשעבר) ומתחרתה העיקרית של החברה, לתוך JMG ובכך יהפכו החברות למעצמה של ממש בשוק הפרסום היהודי והישראלי בעולם. עבור JMG, אחד היתרונות של שילובה של BT, הוא גישה רחבה עוד יותר לקהל יהודי דובר צרפתית שבו התמחתה BT בשנים האחרונות.

החברות יספקו שירותי פרסום מלאים בסגנון One Stop Shop,הכוללים שירותי יעוץ שיווקי ואסטרטגי, רכש מדיה, שירותי מיתוג, קופירייטינג, קריאייטיב, תכנות, יח"צ ,פרסום ואופטימיזציה. בנוסף, ​JMG מציעה שורה של כלי פרסום מהמתקדמים בעולם לטרגוט קהלי נישה. מטה החברה שוכן בלוס אנג'לס וסניפים נוספים ממוקמיםבטיימס סקוור בניו יורק, ובישראל.

מנכ"ל JMG ג'ס דולגין ומנכ״ל BT Global Media אודי בש מסרו: "אנו נרגשים מאוד מהמהלך, ומברכים על מיזוג הפעילות והצטרפותה של BT Global Media למשפחת ה JMG. המהלך יחזק את כל הצדדים, ויאפשר לנו להמשיך לפתח כלי פרסום מובילים ולשפר את השירותים שאנו נותנים למאות המפרסמים הנהנים משירותינו והן לערוצי המדיה העובדים אתנו".