נתניהו, די לטרור

ראש המכינה בעלי הרב אלי סדן, הרב יגאל לווינשטיין ויו"ר מועצת יש"ע אבי רואה הגיעו הבוקר (רביעי) אל מול בית ראש הממשלה ומחו על המדיניות הביטחונית "הבלתי מוסרית", לדבריהם, שאותה מוביל נתניהו.

"על כל פיגוע יש לאשר תוך 24 שעות 200 יחידות דיור", אמר הרב סדן לערוץ 7. במהלך היום יצטרפו אליהם תלמידי המכינה, בוגרים ותושבי בנימין ויו"ש. עצרת מחאה תיערך הערב בשעה 18:30 מול בית ראש הממשלה בעיר.

במכתב לתושבי בנימין כתב הבוקר רואה, "בתוך עשרה ימים נרצחו שני יהודים במרחב בנימין. לא נוכל לעבור לסדר היום ולשתוק מול גל הטרור הגואה. עם בוקר יצאתי לעמוד מול בית ראש הממשלה בקריאה לשינוי המדיניות שמביאה למצב זה, ואני קורא לכולכם להצטרף אלי לעצרת מחאה גדולה מול בית ראש הממשלה, שתתקיים היום, יום רביעי, בשעה 18:30".

על המצב הביטחוני אמר, "כשהרשות הפלשתינית נהנית מהגדרת ה'מפגע בודד' ואין מי שמטיל עליה את האחריות לעשות כל שנדרש כדי למנוע רצח יהודים, ובמקביל ראש הממשלה נכנע ללחציה ואינו מאפשר בנייה ופיתוח של ההתיישבות, אז המסר הוא חמור ביותר, והתוצאה היא רצון לפגוע בהתיישבות ולרצוח את אנשיה. לא נוכל לשתוק נוכח מדיניות הרסנית זאת".

"ברור לנו שהרוצחים אינם מכוונים לדמות זו או אחרת, הם מחפשים להרוג יהודי באשר הוא יהודי, והנרצח הבא יכול להיות כל אחד מאתנו. משום כך לא נוכל להחריש בעת הזאת", הדגיש.

עוד ציין, "בעצרת נקרא לראש הממשלה לשינוי מדיניות ברור: אי כניעה ללחצים, דרישה חד משמעית למיגור הטרור, ובנייה וחיזוק ההתיישבות בכל מרחבי ארצנו".

בבית החולים שערי צדק בירושלים נפטר אתמול מלאכי משה רוזנפלד, בן 26 מכוכב השחר, שנפצע פצעים קשים מאד בפיגוע הירי ליד שבות רחל.

משפחתו של מלאכי משה רוזנפלד נענתה לבקשת המרכז הלאומי להשתלות לתרום את קרניות עיניו של בנם. הלווייתו של מלאכי משה תהיה היום (ד') ב-11:00 בבוקר בכוכב השחר וישתתף בה שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט.

בבתי החולים שערי צדק והדסה עין כרם מאושפזים עוד שלושה פצועים שנפצעו אמש בפיגוע. אחד מהם, בן 34, נותח במשך שעות ארוכות ומצבו יציב. מצבו של פצוע אחר, בן 26, בינוני ויציב ומצבו של הפצוע השלישי קל.