אליעזר רוזנפלד בלווית בנו
אליעזר רוזנפלד בלווית בנוצילום: יונתן סינדל/פלאש 90

ביישוב מכמש שבבנימין יתקיים הערב (חמישי) אירוע הכתרת רב היישוב, אחיקם הלוי. לאירוע הוזמנה מראש תזמורת 'הניגון שבלב' אותה מנהל אליעזר רוזנפלד ששכל את בנו מלאכי הי"ד בפיגוע ירי ואתמול הובא למנוחות.

רבקי פוזנר, רכזת התרבות של היישוב סיפרה לערוץ 7 כי לאחר הלוויה התקשר אליה אליעזר וביקש לקיים את האירוע כמתוכנן, "הוא ביקש שנשמח ונשיר כולנו עם התזמורת שלו הניגון שבלב לעילוי נשמת בנו מלאכי הי"ד".

שלומית הלוי, רכזת הקהילה של היישוב סיפרה כי אליעזר למעשה הפיק את האירוע הגדול, ניצח על מקהלת הילדים שהוקמה לכבוד האירוע ואמור היה לשיר, לנגן ולהוביל את תהלוכת הכלייזמרים.

"כששמענו שמלאכי נפצע הבנו שאנחנו בבעיה ושקלנו אף להזמין תזמורת אחרת", מספרת שלומית, "קמנו לבוקר קשה, המומים ומבולבלים, הבנו שנצטרך לשנות את התכניות שעליהם עמלנו כבר חודשים רבים, הרבינו בתפילות לרפואת הפצועים, לא ידענו מה נעשה".

מתברר כי אליעזר עצמו גם חשב עליהם, "אליעזר התקשר אלינו כשהוא צמוד למיטת בנו בבית החולים וביקש שלא נדאג ושהלהקה שלו יעזרו לו וישמחו במקומו".

"לצערנו מלאכי נפטר", מספרת שלומית בכאב, "אחרי הלוויה הוא התקשר לרכזת התרבות, אמר לה שוב שהכול יהיה בסדר וביקש שנשיר וננגן לעילוי נשמת מלאכי הי"ד".

לדבריה היום האב השכול העביר להם שוב את המסר שאין להם מה לדאוג ושיהיה בסדר באירוע, "הוא ממש דואג לנו".

שלומית מזמינה את הציבור להגיע לאירוע ולשמוח לעילוי נשמת מלאכי הי"ד, "הערב נגיע כולנו, כל בית מכמש, אורחים, משפחה וחברים לשמוח ולהודות לבורא עולם, אנו ממשיכים בתפילה לשלום הפצועים". הכתרת הרב תיערך הערב במכמש בשעה 17:45 במעמד הרב הראשי הרב יצחק יוסף.