מתנגדת. נאור
מתנגדת. נאורצילום: דוד ועקנין, פלאש 90

נשיאת בית המשפט העליון, השופטת מרים נאור, השתתפה הערב (חמישי) באירוע ארצי של לשכת עורכי הדין מחוז צפון, סעודת שבירת צום הרמדאן המכונה "איפטאר".

בדבריה בירכה נאור על ניצחונו של אפי נווה, מועמד מחנה תומכי בית המשפט העליון, בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין, וניצחון אנשי מחנהו במחוזות השונים.

"אנו שמחים לחדש ימינו כקדם ולחזור לשיתוף פעולה מלא עם הלשכה על כל מוסדותיה. קיימתי כבר השבוע בלשכתי פגישת היכרות שהיתה גם פגישת עבודה ראשונה עם ראש הלשכה וראשי המחוזות. דנו בנושאים שונים, וסיכמנו לקיים כל כמה חודשים פגישות כאלה", אמרה נאור.

נאור אף רמזה, כי שיתוף הפעולה בין ההנהגה החדשה בלשכה ובין שופטי העליון יבוא לידי ביטוי גם בועדה לבחירת שופטים, "גם בנושא חשוב זה של תהליך בחירת השופטים וקידומם, חברי הלשכה בוועדה הם שותפינו הטבעיים. הם מכירים את השטח היטב, והם צרכנים של שירותי משפט. איתם ועם כל מי ששותף לדרכנו בעניין האופן בו ראוי למנות שופטים - נשתף פעולה".

בהמשך דבריה הבהירה נאור, כי תתנגד לכל שינוי בהרכב הועדה לבחירת שופטים, "אנו מתנגדים לכל הצעה לשנות את הרכב הוועדה. בוועדה יש איזון עדין וראוי. ניסיון רב שנים מוכיח זאת. לאור דברים ששמעתי אישית וששמענו גם בפומבי אני מברכת על כך שגם בעניין זה תהיה לנו לשכת עורכי הדין שותפה נאמנה".