המאבק נמשך, אבל בשקט. קבר דוד
המאבק נמשך, אבל בשקט. קבר דודצילום: פלאש 90

הרב יוסף ברגר מרבני קבר דוד, עורך לאחרונה סיורים מיוחדים ליהודים ברחבי הארץ ובעולם בהם הוא מוכיח גם מדעית, את הקשר היהודי הברור למקום. הרב ברגר, מקיים סיורים בהר ציון, במהלכן הוא מביא מקורות לאמיתות הימצאו של קבר דוד המלך בשטח הציון והחשיבות המיוחדת של המקום העתיק לעם היהודי".

בראיון לערוץ 7 הוא מתאר חלק מהדברים, "אנחנו מראים להם את כל השטח שנקרא הר ציון השטח שעליו היו ממוקמים הארמונות של מלכי בית דוד משער יפו עד היכן שנמצא שער ציון, מכניסים אותם לתוך האוהל היכן שנמצא הקבר. מדובר באוהל שבנוי סביב הקבר והוא שורת האבנים שהקים דוד מלך ישראל בכבודו ולשם הוא החזיר את ארון ברית ד'. צריך להבין שהאוהל הזה הוא למעשה המקום בו עמד ארון ברית ד', במשך עשרות שנים. זהו מקום קדוש שמי שגומר בו את כל ספר התהילים זו סגולה לבטל כל גזירה".

 הרב ברגר מספר בסיורים על אלה שניסו להיכנס לשטח המערה הממוקמת מתחת למצבה בהר, בתקופת העות'ומאנים וקודמיהם שלא הצליחו לצאת, ומצד שני על אלו שנכנסו ויצאו לשלום, תוך כדי שהם מספרים את אשר ראו בשטח המערה הכוללת את קברו של דוד המלך ע"ה יחד עם שאר מלכי בית דוד.

נציין שהציון ממוקם במרחק של עשר דקות הליכה מהכותל המערבי, ונמצאים בו קברי דוד המלך, שלמה המלך ועוד תשעה ממלכי בית דוד. וגדולי ישראל רבים הגיעו במיוחד לארץ ופקדו את הציון.

לדבריו הממצאים הארכיאולוגים בקבר דוד, מוכיחים בצורה חד משמעית כי הטענה הנוצרית שמדובר למעלה בחדר הסעודה האחרונה, היא טענת שקר, "המקום למעלה הוא לא חדר הסעודה האחרונה, לפי הארכיאולוגים החדר הזה לא קיים יותר מ-850 שנה, כך שזה לא יכול להיות חדר הסעודה האחרונה, אירוע שעל פי הנוצרים התקיים לפני 2014 שנה. בוויכוח שהיה לי עם אחד הכמרים הגדולים של הנוצרים לפני כמה חודשים, הצגתי לו את הממצאים ולא היה לו מה לומר, הסרטנו את העימות בינינו".