נאווה בוקר
נאווה בוקרצילום: ערוץ 7

חברת הכנסת נאווה בוקר מהליכוד, אשר הפסידה הלילה (חמישי) בפער קטן ולא נבחרה כחברה בוועדה לבחירת דיינים, הבהירה לאחר ההפסד כי היא אינה רואה את עצמה מחויבת יותר להצביע עם הקואליציה.

"איזה כיף, אני בבית ביום שני", אמרה בוקר והוסיפה, "כנראה שאין קואליציה".

נזכיר כי בוקר לא נבחרה הלילה כחברה בוועדה לבחירת דיינים, לאחר שקיבלה 58 קולות בלבד, זאת לעומת 62 קולות להם זכתה ח"כ רויטל סוויד מסיעת המחנה הציוני.

בעוכריה של בוקר היו ככל הנראה פרסומים שיצאו אתמול בתקשורת החרדית, לפיהם היא נמנית על מתנגדי הממסד הרבני.

על פי הפרסומים השתתפה בוקר ערב הבחירות באירוע של 'על משמר הכנסת' ו'ישראל חופשית', ובו אמרה "אף פעם לא ידעתי איך להגדיר את עצמי. באתי מבית שהוא דתי-לאומי, מצד שני במהלך השנים כבר הפכתי להיות אדם חילוני. אני מאמינה בנישואים אלטרנטיביים, בקידום מעמד האישה, דברים שאולי סותרים את את הדת ה'רגילה'".

בוקר סיפרה על פי אותם פרסומים כי לא נישאה ברבנות, "אני החלטתי שעם הרבנות אני סיימתי. זאת היתה החלטה אישית. הבנתי עד כמה זה נורא ועד כמה זה קשה, וכמה הם מקשים על הציבור בעיקר שרוצים להתגרש. שלא לדבר על אלה שרוצים להתחתן. יש קשיים רבים ואני חושבת שנכון לטפל בכל מה שקשור בכך. אנחנו החלטנו לעשות טקס אלטרנטיבי להתחתן בדרך משלנו".

עם זאת, אתמול טענה בוקר כי דבריה באותו אירוע הוצאו מהקשרם. בהודעת תגובה שפורסמה מטעמה נאמר, "דברי הוצאו מהקשרם. אני מסורתית ומגיעה ממשפחה דתית. אחותי חרדית המתגוררת עם משפחתה בבני ברק. אמירתי על הרבנות הגיעה מתוך משבר אישי שחוויתי בגירושי ולא הגיעה מתוך תחושת בוז למוסד.

''אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו. עברתי חמישה אובדנים בחיי ורק מתוך האמונה צמחתי. היא זו שחיזקה אותי והחזיקה אותי. יש בורא ומסובב לעולם, כל מה שקורה בעולם יש לו סיבה".