מירי רגב
מירי רגבצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

מפקד גלי צה''ל, ירון דקל, הזמין את שרת התרבות והספורט מירי רגב לסיור בתחנה הצבאית לאור הביקורת החריפה שהשמיעה השרה נגד תפקודה של גלגלצ.

נזכיר כי השרה רגב טענה בראיון ל''ידיעות אחרונות'' כי "לא ייתכן שבתחנה צבאית רוב השירים יהיו בלועזית". לטענתה, "לא נותנים מספיק במה למוזיקה ישראלית".

בתגובה לביקורת צייץ דקל בחשבון הטוויטר שלו, ''שוחחתי הבוקר עם שרת התרבות והזמנתי אותה לבקר בגלגלצ, התחנה המואזנת והאהובה על חיילי צה"ל, שזוכה לדירוג כתחנה הפופולרית בישראל''.

בראיון שהעניקה רגב ל"ידיעות" היא טענה בין השאר כי בגלגלצ לא נותנים מספיק מקום למגוון הזרמים המוזיקליים בישראל. "אפילו אריק איינשטיין בקושי הושמע בגלגלצ בשנים האחרונות", אמרה.

לדברי שרת התרבות, גלגלצ לא מחוברת להעדפות המוזיקליות של רוב חיילי צה"ל. "איך יכול להיות שתחנה צבאית לא משקפת את טעם החיילים? הרי זה אבסורד. נפגשתי עם אמנים וזמרים שנתנו לי מגוון רחב של דוגמאות להדרתם מגלגלצ בשנים האחרונות, לרבות כאלה שהצלחתם מוכחת, אף שבתחנה התעלמו מהם".

מגלגלצ נמסר כי "מירי רגב היא אורחת מכובדת ורצויה בגל"צ ובגלגלצ. יחד עם זאת יש לזכור כי גלגלצ היא תחנת הרדיו המואזנת ביותר בקרב חיילי צה"ל, וסקר ההאזנה הארצי שפורסם רק אתמול ומציג זינוק בהאזנה לתחנה - מעיד על כך כאלף עדים".