נשאר צהוב. יוגב אוחיון
נשאר צהוב. יוגב אוחיוןצילום: אתר מכבי ת"א

​לקראת תחילת אימוני נבחרת ישראל בכדורסל, פירסם הערב המאמן ארז אדלשטיין את הסגל המורחב, ממנו ייבחרו 12 השחקנים שישתתפו באליפות אירופה – היורובאסקט, בסוף הקיץ.

ההפתעה המרכזית בסגל היא העובדה שרכז מכבי ת"א יוגב אוחיון, שהיה פצוע, החלים ויהיה כשיר ככל הנראה להשתתף כבר מחר באימונים.

את יותם הלפרין וגיא פניני שחסרונם היה יכול להיות מורגש בסגל, יחליפו אפיק נסים המצויין, ורפי מנקו, הסמול פאוורד של גליל/גלבוע.

לסגל גם מוזמנים: גל מקל, בר טימור, אפיק ניסים, רביב לימונד, דגן יבזורי, שון דאוסן, עומרי כספי, עוז בלייזר, ליאור אליהו, אלישי כדיר, רוברט רות'בארט, אלכס צ'וברביץ', דיאור פישר ויניב גרין.

לנבחרת מצפים שמונה משחקי הכנה. במקדוניה תשחק הנבחרת פעמיים נגד  הנבחרת המקומית ומשחק אחד נגד אוקראינה. ב-22 וב-23 באוגוסט תארח הנבחרת את סגנית אלופת העולם סרביה לשני משחקים בהיכל מנורה מבטחים וב-25 באוגוסט תצא לזאגרב שם תפגוש פרט לקרואטיה גם את אסטוניה ובוסניה.

הנבחרת תשחק בבית א' של אליפות אירופה נגד רוסיה, פינלנד, בוסניה, פולין וצרפת המארחת. ארבע הראשונות בבית יעברו לחלק השני של האליפות, שם ישחקו העולות בהצלבה נגד העולות מבית ב' בו תשחקנה ספרד, סרביה, גרמניה, איסלנד, איטליה וטורקיה.