יונתן דובוב בן ה-28 נבחר היום (שלישי) ליו"ר פורום הצעירים של מפלגת הבית היהודי.

הבחירות בהן השתתפו חברי מרכז ''הבית היהודי'' בגילאי 35 ומטה, נערכו לאחר כעשור בו לא היתה הנהגה מסודרת לצעירי המפלגה.

דובוב, תושב פתח תקווה, הוא המנהל והמייסד של מתחם "הגולה". בעבר שימש כמנכ"ל "בצדק" - עמותה למדיניות יהודית. דובוב שירת בקבע בפרויקט "נתיב" כמפקד וכקצין הדרכה. הוא בעל טור פופולרי בעלון השבת "מצב הרוח" ובעיתון "מוצש".

"צעירי הבית היהודי הוכיחו היום כי הרוח הצעירה של המפלגה נושבת, חיה ונושמת", אמר דובוב שהתמודד לתפקיד מול ג'רמי סלטן. ''מעכשיו מתחילים לעבוד למען הצעירים באחריות גדולה ובאהבה עוד יותר גדולה. תודה לכל השותפים שליוו אותי, לאלה שנתנו כתף ועזרו במטה, וכמובן לאנשי המפלגה ובראשם המנכ"ל ניר אורבך והיו"ר נפתלי בנט, מעכשיו מתחילים לעבוד לטובת הציבור".

יו"ר מפלגת הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט, אמר כי "אני מברך את יונתן שהוא פצצת אנרגיה ועשייה. 'הבית היהודי' נמצאת היום בעמדת ההשפעה החזקה ביותר אי פעם בציבוריות הישראלית והתגייסות הצעירים היא חלק גדול בתנופה הגדולה. שיהיה ליונתן בהצלחה".

מנכ''ל מפלגת הבית היהודי, ניר אורבך, מסר כי ''אחרי שנים רבות בחרנו הנהגה לצעירים ולצעירות של הבית היהודי. אני מברך את יונתן דובוב על בחירתו ואת ג'רמי סלטן על התמודדות ראויה והגונה. אני מתכוון לשבת בימים הקרובים עם יונתן על תכנית עבודה מסודרת כדי להתחיל לפעול אל מול חברי המרכז, המתפקדים והבוחרים כי זו בסוף המטרה''.

"הצעירים יקבלו מהנהגת הבית היהודי את כל התמיכה וכל הגיבוי כי הם לב המפלגה", הדגיש.

הבחירות לפורום הצעירים מהוות למעשה את יריית הפתיחה לבחירות לשאר מוסדות המפלגה כפי שנקבע בחוקה החדשה. מי שהובילו את היציאה לבחירות הם מנכ"ל הבית היהודי, ניר אורבך, בשיתוף עם חברי ועדת ההיגוי של פורום הצעירים: נועה רביב, רז קיל, מתן ביליג, נריה כנפו, יובל זילברפניג, מאיר פרייליכמן, אבנר שאקי ואורי שחור.