באדיבות "כיכר השבת"

פעיל הימין בנצי גופשטיין, יו"ר ארגון להב''ה, הגיב הערב (רביעי) להקלטה בה הוא נשמע תומך לכאורה בהצתת כנסיות.

בהקלטה שפורסמה באתר החרדי "כיכר השבת", מתוך פאנל בישיבת וולפסון, נשאל גופשטיין ''האם אתה בעד שריפת כנסיות בארץ ישראל, כן או לא?'', וענה: "בוודאי שכן... הרמב"ם פסק שצריך לבער או לא? עבודה זרה צריך לבער. פשוט שכן, מה השאלה בכלל?".

יו"ר להב''ה מכחיש את הדברים ומספק את גרסתו. "עלה דיון הלכתי בשיטת הרמב''ם על הנצרות. במהלך הדיון אמרתי שלשיטת הרמב''ם צריך לבער את העבודה זרה. הדגשתי מספר פעמים שאני לא קורא לנקוט בצעדים אופרטיביים  אלא שזו שיטת הרמב"ם, וזה מוטל על ממשלה, לא על יחידים.

"אני מבין שיש עליהום על אנשי הימין ומנסים לתפוס אותנו בכל מילה אבל הייתי ממליץ לפתוח קודם בחקירה נגד הדרשנים במסגדים או טיבי וזועבי. אחר כך שיפנו אלי", הוסיף גופשטיין.

חבר הכנסת מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) קורא ליועץ המשפטי לממשלה להתפטר מתפקידו, לאחר שלא נענה לקריאותיו של רוזנטל לפתוח בחקירה נגד פעיל הימין בנצי גופשטיין, יו"ר ארגון להב''ה.

רוזנטל הגיב לפרסום ההקלטה בה נשמע גופשטיין תומך לכאורה בשריפת כנסיות. "כבר שנתיים שעל שולחני נאספות הוכחות מוצקות לכך שארגון להב"ה הוא ארגון טרור, שהארכי-גזען בנצי גופשטיין מטיף לאלימות ולרצח.

"כבר שנה עברה מאז העברתי עשרות ראיות כולל ראיות מצולמות ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין וכלום. 'זה בבדיקה' הוא ענה". רוזנטל תקף את היועמ"ש: "וינשטיין, בזמן שאתה ישן, שלטון החוק מתפורר. תתפטר".