פיגוע דריסה סמוך לשילה
פיגוע דריסה סמוך לשילהצילום: מתי שריקי

בפיגוע הדריסה ביום חמישי סמוך לשילה נפצעו שלושה חיילי צה"ל, שניים מהם במצב קשה. עבור עשרות ערבים שהיו בזירת פינוי הפצועים בצומת גבעת אסף זאת הייתה אטרקציה והזדמנות לסלפי.

איתי זנזורי סיפר לערוץ 20 כי היה בנסיעה סמוך לגבעת אסף שבבנימין ובעקבות הפיגוע נחסם הכביש לתנועה, "חיכינו זמן רב והיו פקקים. בשלב מסוים סגרו את הכביש ועמדנו שם עם הרכב. הגיע מסוק שעצר ליד הדרך זה משהו כמו חצי שעה אחרי הפיגוע. הגיע גם אמבולנס והרבה חיילים אבטחו אותו היה ברור מה קורה שם".

הכביש החסום עורר סקרנות אצל רבים והוא תיאר את אשר אירע, "בשלב מסוים עברו לידינו עשרות פלסטינים. הם התחילו להוציא פלאפונים ולהצטלם. הם היו מחויכים, גאים ומאושרים. הם עמדו ממש צמוד לרכב והצטלמו סלפי".

נוסעות שהיו עם זנזורי ברכב הזדעזעו והחלו להתייפח ברכב והם נעלו את דלתות הרכב כאמצעי אבטחה, "לא אמרנו להם כלום. רק אחד הקצינים הבכירים שהיו באזור הורה להם להתרחק אחורה אבל הם לא הלכו רחוק מידי והמשיכו והמשיכו להצטלם. יכולת לראות את השמחה בפנים שלהם", תיאר זרזורי.

האירוע הסתיים רק כאשר המסוק פינה את הפצועים מהזירה, אך זרזורי נותר עם תחושות קשות, "זה כמו שהייתי הולך לבית בדומא ומצטלם ושולח תמונות לחברים שלי".