רוני לוי. יחשב מסלול מחדש?
רוני לוי. יחשב מסלול מחדש?צילום: פלאש 90

מכבי חיפה קיוותה לפתוח את העונה באצטדיון סמי עופר בצורה חלומית. אחרי שרוני לוי חזר לעמדת המאמן, ולעיני כ-29 אלף צופים היו בטוחים שהיריבה בני יהודה תרד עם הפסד.

אבל חלומות לחוד, ומציאות לחוד. בני יהודה, שחזרה העונה לליגת העל, נתנה פייט ענק, והשאירה את החיפאים ללא מענה, לשלושה שערים יפים. 3-0 לאורחים בסיום, והרבה חומר למחשבה לירוקים מחיפה.

כבר בדקה ה-31, בישל סתיו פיניש את הראשון לזר תיירי דובאי, שהגיע מלוצרן, והרים לאוויר את האוהדים בכתום שטרחו ובאו לחיפה.

אלמוג בוזגלו, ניצל שש דקות מאוחר יותר, טעות של הקשר החיפאי ניקולה דרינצ'יץ', וירה כדור קשה לעבר השוער ולדימיר סטויקוביץ', שהצליח להרחיק, אבל גם הריבאונד הגיע לבוזגלו, שקבע 0-2.

פדרו גלבאן, השלים את תוצאת המשחק בדקה -60, מבישול יפיפה של בוזגלו, ושלח את רוני לוי לערוך בדק בית משמעותי לקראת המשך הליגה.

ומה קרה ביתר המשחקים? אחרי המשחק המצויין מול באזל, ורגע לפני הגומלין, מכבי ת"א לא הרשימה במשחק מול בני סכנין בבלומפילד, אך הצליחה לנצח 2-3.

ערן זהבי בלט כמובן, עם שני שערים, וטל בן חיים הבקיע את השלישי.

במשחק אחר, ניצחה מכבי פתח תקוה את מכבי נתניה 0-1, משער של גידי קניוק, שאחרי שכבש, ירד מכר הדשא בפתיחת המחצית השנייה בשל פציעה.

אוהדי נתניה התפרעו וזרקו מכל הבא ליד למגרש, לקראת הסיום לאחר שהוצא כרטיס אדום לאמייה טגה הנתנייתי, לאחר שביצע עבירה קשה על מוחמד כליבאת.

הפועל כפר סבא חזרה אחרי שבע שנים לליגת העל וסיימה את משחקה הראשון עם 2-2 דרמטי מול הפועל רעננה.

בדקה ה-90 עוד הובילה כפר סבא 0-2, אבל בתוספת הזמן, בזכות פנדל ושער יפה נוסף של עדי נימני מכדור קרן, הצליחה תוך דקות ספורות להשוות.

במשחק נוסף, ניצחה הפועל חיפה את הפועל עכו 0-1.