הקייטנה במכללה. השבוע
הקייטנה במכללה. השבועצילום: יח"צ

במכללת חמדת הדרום בשדות נגב מתקיימת השבוע קייטנה של עמותת "עזר מציון".

הקייטנה מתקיימת במכללה זו הפעם השלישית באמצעות סניף נתיבות של עמותת "עזר מציון".

בקייטנה משתתפים 110 ילדים בעלי צרכים מיוחדים מכל אזור הדרום, כאשר לכל אחד מהילדים מוצמדת מדריכה הקייטנה מופעלת על ידי 140 מתנדבות ונמשכת כשבועיים.

במהלך הקייטנה הילדים נהנים מחוויות ייחודיות בהם סדנאות אפייה ובישול, ריתמיקה וטיפולים שונים באמצעות בעלי חיים, חוגי דרמה, מחול ותיפוף, בנוסף ליום מכבי אש.

נשיא מכללת חמדת הדרום, פרופ' אבי לוי מברך על היוזמה. "אנו מברכים את עמותת עזר מציון בנתיבות בראשות נפתלי קובר על פעילותה הברוכה למען משפחות הילדים בעלי הצרכים המיוחדים. מלבד הפעילות לילדים, הקייטנה עוזרת כמובן להורים שיכולים להתארגן ולהקנות לעצמם ולשאר בני המשפחה זמן משלהם ובעיקר לדעת שילדיהם המתוקים נמצאים בידיים טובות".

עוד מדגיש פרופ' לוי, "המודל החינוכי שעל פיו אנו נוהגים מדגיש את הצורך לקיים הלימה בין אקדמיה ולבין היענות לצרכים חברתיים, כאשר בין היתר הוא בא לידי ביטוי בהעמדת הקמפוס לטובת הקייטנות של עמותת עזר מציון".

נפתלי קובר, מנהל "עזר מציון" נתיבות, מציין כי בקייטנה כל ילד מקבל יחס אישי ובלעדי מהמדריכה שמוצמדת אליו. "צוות הקייטנה המסור מקדיש את כל מרצו. על כן, זהו המקום להודות לכל הצוות ובפרט למתנדבות המקסימות שיוצרות קייטנה מלאת שמחה ואהבה. אני מודה בכל לבי למכללת חמדת הדרום על האכסניה שסיפקו לנו. בזכות שותפותם הנאמנה הצלחנו השנה להביא שמחה ותקווה לילדים מיוחדים והקלה לבני משפחותיהם".