מביט קדימה. אלי גוטמן
מביט קדימה. אלי גוטמןצילום: משה שי, פלאש 90

נבחרת ישראל התכנסה היום בבית הנבחרות בשפיים, לקראת צמד המשחקים בשבוע הקרוב מול אנדורה (חמישי, 21:45, סמי עופר) ומול וויילס (ראשון, 19:00 שעון ישראל, קארדיף) במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2016.

שחקני הפועל ב"ש ומכבי ת"א ששיחקו אתמול ברוב שלבי המשחק, קיימו אימון קל וטיפולים. מחר תקיים הנבחרת אימון ערב באצטדיון סמי עופר בחיפה.

לפני האימון קיים המאמן, אלי גוטמן, מסיבת עיתונאים בה הציב את המטרות של הנבחרת.

"ביום חמישי אנחנו יוצאים לישורת האחרונה של הקמפיין, קמפיין שהחל בצורה יוצאת מהכלל והמשיך עם שלושה הפסדים כואבים. אנחנו נמצאים כעת בשיאו של המאני טיים", הבהיר גוטמן.

הוא הוסיף כי הוא "חותר לכך שהשחקנים יהנו מהמשחק, כשאתה נהנה אז גם התוצאה איתך והקהל איתך. זו התמונה הסופית שאני מייחל לה ביום חמישי בלילה".

"כמאמן נבחרת יש לי את הפרבילגיה להזמין שחקן אחר על כל שחקן פצוע. כל מי שפה ראוי להיות בנבחרת ישראל. כאשר גילי ורמוט בריא, היכולות שלו הן בוודאות יכולות ששוות מקום בסגל של נבחרת ישראל. אני רואה אותו עוזר לנו במשחקים האלה", אמר גוטמן.

"רק בקמפיין הזה יוון הפסידה לאיי פארו", ציין המאמן, "השחקנים שלי יבואו דרוכים, חדורי מוטיבציה ומחויבות. בדיוק כמו שהם באו לכל אחד מהמשחקים שהיו עד עכשיו. גם למשחק בוויילס אני מוכן, אני יודע איך אני רוצה לשחק שם, אבל אני רוצה עכשיו להתמקד רק באנדורה".