מאי גולן
מאי גולןצילום: פלאש 90

1,200 מהמסתננים ששוחררו ממתקן השהיה בחולות הגיעו לערים שונות במרכז הארץ, לאחר שהוגבלה כניסתם לתל אביב ואילת.

ראש עיריית פתח תקווה כבר פנה לשר סילבן שלום בעניין המסתננים הרבים שמציפים את העיר.

מאי גולן, ממובילות המאבק בדרום תל אביב, אומרת בראיון לערוץ 7 כי כעת ראשי הערים האחרות מבינים מה עברו תושבי דרום תל אביב, "במשך שנים זעקתי והתרעתי וקראתי לכולם להצטרף, הזהרתי שהם יזלגו לעוטף תל אביב, אנשים לא הקשיבו".

גולן מספרת, "אני מקבלת כבר כמה ימים טלפונים מערד, אשקלון, ראשון לציון, פתח תקווה, יבנה ושכונת הדר בחיפה, ואני שואלת, איפה הייתם, אמרנו לכם שזה יגיע גם אליכם".

לדבריה, אלו שמתעוררים עכשיו צריכים לגשת לכנסת ולזעוק, "מדינת ישראל ואזרחיה אוהבים להתעורר מאוחר. עכשיו הם רוצים לארגן הפגנות ומחאות, הם פונים אלי לסייע ואני אומרת להם חברים, יש לנו ממשלה אדישה, בג"ץ ויועץ משפטי לממשלה מנותקים, הפגנות בשטח לא מזיזות".

"הדרך היחידה ללחוץ על אנשים, זה לבוא למנהיגות הנבחרת ולדרוש מהם להבטיח את מה שהם הבטיחו לפני הבחירות, שלא יהיו פה מסתננים, הממשלה צריכה לגבש את הפתרון לכך והפתרון הוא שהם לא יהיו פה", טוענת גולן.

--------------------------------------------

צילום: איתי שרמר
צילום: איתי שרמר

בתאריך 1/9/15 פורסמה תמונה זו בכתבה שנשאה את הכותרת "מאי גולן: אני הזהרתי". מערכת ערוץ 7 מבקשת ליידע את ציבור הקוראים כי התמונה צולמה בידי מר איתי שרמר ומתנצלת על כך כי במועד פרסום הידיעה נשמט שמו של מר איתי שרמר מהתמונה.