יעד למיסיון. ערי הדרום
יעד למיסיון. ערי הדרוםצילום: פלאש 90

ארגון 'יד לאחים' טוען כי בימים אלו מתחולל מסע שמד מיסיונרי ורחב היקף על ידי המיסיונרים של "יהודים למען יש"ו" בכל אזור הדרום.

לדברי פעילי הארגון, "במסגרת הקמפיין ההרסני של המיסיון הנוצרי, הנמצא כעת בעיצומו, מפיצים המיסיונרים חומר תעמולה למכביר לעוברים ושבים, כשהם ניצבים גם בצמתים ובגשרים על כבישים מרכזיים ובמוקדים הומי אדם ופורשים שלטים מנקרי עיניים עם מסרים מיסיונרים נוצריים מובהקים ועושים ככל העולה על רוחם על מנת להוליך שולל יהודים תמימים ולהעבירם על דתם".

באשר למקומות בהם הם נמצאים, מספרים בארגון כי מדובר ב"בשדרות, נתיבות, אשדוד, אשקלון, קרית גת וערים נוספות בעיקר בצמתים ראשיים כמו בצומת יד מרדכי, צומת מסמיה, צומת קסטינה, צומת עד הלום ובמספר נקודות לאורך כביש 6 דרום, עומדים המיסיונרים כשהם אוחזים שלטי חוצות גדולים ומושיטים לנהגים חומרי תעמולה. במקביל מציפים המיסיונרים את תיבות הדואר בערים אלו בחומרי הטפה ותעמולה הרסניים ומכסים את הרכבים החונים בפלאיירים".

על היקף הפריסה המיסיונרית בכל רחבי הדרום מעידה גם העובדה שמדי יום ביומו מתקבלות במוקד הטלפוני של יד לאחים, עשרות פניות חדשות של יהודים מכל חוגי הקשת. בפיהם של יהודים אלו עדויות על משמרות מיסיונריות בצמתים מרכזיים כאלו ואחרים, תוך הנפת שלטים וחלוקת חומר הסברה מפוקפק.

פעילי יד לאחים, בצוותים מתוגברים, מחולקים לצוותי פעולה המקדמים את פני המיסיונרים בכל מקום שבו הם מופיעים, מעוררים את דעת הקהל ומבהירים מטרתם המדויקת של המיסיונרים.

במקביל, יד לאחים החל גם בפרסום תשדירי אזהרה בתחנות הרדיו האזוריות בדרום הארץ המזהיר את הציבור מפני הסכנה המיסיונרית המשתוללת ברחובות.

את פעילות המאבק מטעם יד לאחים מרכז הרב בנימין וולקן, איש יד לאחים, המנתב את פעילות צוותי הפעילים, בהתאם למידע הזורם והמשתנה משעה לשעה. "הסלידה של הציבור מהמיסיונרים מפתיעה אותנו בכל פעם מחדש. אנו רואים איך שלב ישראל ער ואת האהדה של הציבור כלפינו", הוא מעיד.

ביד לאחים אמרו השבוע "שוב אנו נוכחים לדעת שהחוק נגד המיסיון הוא חיוני וקריטי למניעת נפילת יהודים תמימים ברשת המיסיונרית".