פינוי הפצועים באמצעות מסוק מד"א
פינוי הפצועים באמצעות מסוק מד"אצילום: דוברות מד"א

שתי נערות, בנות 13 בו-14, נהרגו אחר הצהריים (שלישי) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב פרטיים שאירעה בכביש 66 סמוך לכניסה למושב מדרך עוז שבעמק יזרעאל.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א קבעו את מותן של שני הנערות והעניקו במקום טיפול רפואי ל- 2 פצועים נוספים שמצבם מוגדר בינוני עד קשה.

פצועה אחת היא אשה כבת 45, שנסעה ברכב עם שתי הנערות וסובלת מפגיעת בטן, ופצוע שני הוא גבר כבן 45 שהיה ברכב השני וסובל מפגיעת חזה.

שני הפצועים בהכרה מלאה ומסוק מד"א מפנה את השניים לבית החולים רמב"ם בחיפה.

פאראמדיק מד"א, יוסי חלבי, שהגיע למקום סיפר, "מדובר בתאונה דרכים חזיתית קשה מאוד, אחד מהרכבים היה מעוך לחלוטין. במושב האחורי נלכדו 2 נערות כשהן מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה שנפגעו פגיעה רב מערכתית. לאחר שהן חולצו מהרכב נאלצנו לקבוע את מותן בשטח".

לדבריו, מכיסא הנהגת חולצה אישה כבת 45 בהכרה מלאה, היא סבלה מפגיעה רב מערכתית וברכב השני חולץ גבר בשנות ה- 40, גם הוא היה בהכרה מלאה וסבל מפגיעה רב מערכתית. לאחר שייצבנו את מצבם בשטח העברנו אותם למסוק מד"א שנחת בסמוך לזירה ופינה אותם להמשך טיפול בבית חולים כשמצבם מוגדר בינוני עד קשה".

מהמשטרה נמסר כי מחקירה ראשונית עולה שמדובר בתאונת חזית - צד בין שתי מכוניות פרטיות. מכונית אחת הגיעה מכיוון יקנעם והשניה מכיוון מגידו. נראה כי אחת המכוניות סטתה מנתיבה מסיבה שאינה ברורה עדיין.