הרצוג תוקף את התקציב

ח"כ יצחק הרצוג, ראש האופוזיציה, תקף היום (רביעי) בחריפות את התקציב שיובא היום למליאת הכנסת ואמר, "כחלון ונתניהו. מכרתם את כולנו".

בתום ישיבת סיעת המחנה הציוני האשים הרצוג את ראש הממשלה ואת שר החינוך בחוסר חמלה, "היום יוגש למליאת הכנסת תקציב חסר בשורה. של פאניקה וחוסר חזון. זה תקציב שלא דואג לצעירים בכרמיאל שסיימו ללמוד במכללה ומחפשים עבודה. תקציב ששכח את המשפחה העובדת בקריית גת שלא מצליחה לגמור את החודש".

תקציב שאין בו עידוד לתעסוקה ולצמיחה, אין בו שום כוח שיכול לקדם את התעשייה, אין בו שום בשורה למי שעובד ואין בו כיוונים של תקוה. תקציב מכירת החיסול של נתניהו וכחלון. אני אומר באופן ברור –כחלון ונתניהו. מכרתם את כולנו", הוסיף הרצוג.

ראש האופוזיציה המשיך לתקוף ואמר, "מכרתם את כולנו להתנחלויות המבודדות, לקבוצות לחץ קיצוניות שמעוררות בכם פאניקה. למחוברים, למקושרים. לאלה שיש להם גישה ישירה ללשכת ראש הממשלה. מכרתם את החקלאים שקמים כל בוקר בגבול הלבנון ובעוטף עזה. את המורות והמורים שחזרו אתמול לעמוד מול תלמידי ישראל. את האחיות והאחים בבתי החולים, את העצמאים שהבטחתם להם דמי אבטלה ובמקום זאת השארתם להם איזו וועדה שמסקנותיה ייבלעו".

בסיום דבריו התייחס יו"ר המחנה הציוני לדו"ח שפרסם חבר מפלגתו של כחלון אשר לדברי הרצוג לא ממומש בתקציב המוצע, "מכרתם את מי שקיווה שדוח אלאלוף יבוצע במלואו וימשיך לחיות בעוני גם השנה. הציבור איבד את אמונו בקברניטי המדינה ותגובותיו לצעדים שלהם מוכיחות זאת"