רה"מ נתניהו
רה"מ נתניהוצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף בצהריים (שני) בהרמת כוסית לכבוד השנה החדשה תשע"ו עם עובדי משרד ראש הממשלה ועובדי המטה לביטחון לאומי.

"אנחנו הולכים להעביר עכשיו בכנסת, היום, אנחנו מעבירים את מתווה הגז", הצהיר נתניהו. "מכשול אחר מכשול, אנחנו מתגברים עליהם ומתקדמים לדבר שייתן לנו בשלוש השנים הקרובות, בין שמונה לעשרה מיליארד דולר השקעות חדשות במדינת ישראל. זה מקומות עבודה, זה פיתוח, זה צמיחה".

נתניהו הוסיף, "אנחנו בונים כבישים ורכבות. אתם נוסעים לירושלים - אתם רואים את הבנייה העצומה, זה על הכביש, אבל תסתכלו קצת מעבר לכביש - תראו פתאום את הגשרים והמנהרות, הרכבת בין ירושלים לתל אביב. ואותו הדבר, כבישים ורכבות לגליל ולנגב. אנחנו מחברים את המדינה בתשתיות חדשות".

"יש לנו מדינה מדהימה", קבע נתניהו. "מול מה שקורה באירופה, מול מה שקורה במזרח התיכון, מול מה שקורה באפריקה, אנחנו בונים את המדינה שלנו, אנחנו בונים גם את הצבא שלנו, אנחנו בונים את המודיעין שלנו, אנחנו בונים את הכלכלה שלנו. אנחנו הולכים לחנך את הילדים שלנו להתמודד עם עולם המחר".

לדבריו, "אנחנו הורדנו את גודל הכיתות, הוספנו סייעות, מלמדים מתמטיקה, מורידים מסים. מורידים מסים, זה דבר חשוב. אנחנו נחושים להפוך את ישראל למעצמה עולמית, ולא רק כדי להגן על עצמנו, גם להביא אור לגוים, אבל קודם כל להבטיח את האור שלנו פה, בארץ שלנו".