'אורות גבוהים'
'אורות גבוהים'אודי דוידי

יהיו שם שירים שכבר הספקנו לשמוע ברדיו כמו "ראו באורי" ו"ישמח חתני", "עוד מעט אתה בא" העצוב ממבצע שובו אחים, "אם אמרתי" - שיר מיוחד של מייסד הדף היומי שמוקדש למתמידים, ושירים חדשים נוספים.

*****

הדיסק 'צמאה - חלק ב'' מאגד אמנים מובילים ששרים מניגוניו של בעל התניא. אשתקד הגיע האלבום הראשון של 'צמאה', ובו ניגוני הרבי מלובביץ', לאלבום זהב. עם שמות מפורסמים וחומר משובח, נראה שגם האח הצעיר יגיע רחוק. בין המבצעים: רמי קליינשטיין, אהוד בנאי, אביתר בנאי, יונתן רזאל וישי ריבו. הפקה מוזיקלית: נאור כרמי.

*****

ביום חמישי, ד' בתשרי, בין כסה לעשור, יתקיים ליל סליחות, סיפורים וניגונים בסוסיא הקדומה בסימן "ממעמקים קראתיך". החל מהשעה 18:00 יתקיימו מופעים במערות השונות ושחקני רחוב ילוו את האורחים. את המופע המרכזי "שרים בתפילה" יוביל יצחק מאיר כשלצדו נגנים. 

*****

ארבעה ימים טרח הילד דוד על סוכתו, ובחיפושיו אחר סכך הוא הלך מעץ לעץ וביקש שייתנו לו מענפיהם. כולם סירבו ורק התמרה ניאותה, ואפילו הבטיחה שאם יהיה בן חיל יזכה בלולב שבקדקודה. ספר מקסים של לוין קיפניס, שיוצא לאור במהדורה מחודשת על ידי הוצאת שמואל זימזון. האיורים המתוקים של פזית מלר-דושי מוסיפים קריצה.

*****

אירועים רבים יתקיימו בחול המועד סוכות, אבל אחד המקוריים שבהם הוא הפנינג בפארק התעשייה בקריית גת. ביום חמישי בחול המועד יהפוך המקום לזירת מופעים ואירועי תרבות, סיורים במפעלים (HP, שריונית חסם ואינטל) וגם ב'אתכלית' - כפר אתיופי אקולוגי. יהיו מופעים, שירה בציבור, סדנאות ואפילו חשיפת רצפת פסיפס. לתיאום סיור יש להתקשר מראש לפארק התעשייה קריית גת. 

[email protected]