יוקאנוביץ' ובן חיים, במסיבת העיתונאים לקראת המשחק
יוקאנוביץ' ובן חיים, במסיבת העיתונאים לקראת המשחקצילום: רויטרס

​רגע לפני האימון המסכם והמשחק החשוב והראשון של מכבי תל אביב מחר (21:45) במחזור הראשון של ליגת האלופות מול צ'לסי באצטדיון סטמפורד ברידג', שוחח במוצאי החג מאמן הקבוצה  סלאבישה יוקאנוביץ' עם עיתונאים.

כשטל בן חיים לצידו הבהיר המאמן כי ברור שקבוצתו באה כאנדרדוג למשחק. "אני מופתע מזה שצ'לסי השיגה עד כה רק 4 נקודות בפרמייר ליג. אני לא מאמין שיהיו לנו הזדמנויות רבות להבקיע. צ'לסי תעלה במוטיבציה גבוהה לתקן את מצבה".

עם זאת הוא הוסיף כי "זה יהיה מבחן נהדר לראות את הרמה שלנו מול יריבה חזקה".

הוא התייחס למאמן היריבה, ואמר כי "מוריניו הוא מהמאמנים הגדולים בעולם, ואני חושב שהקלפים שהוא ישחק איתם מעט יותר טובים משלי".

יוקאנוביץ', ששיחק בעבר בצ'לסי סיפר כי "מאוד נחמד עבורי לחזור לכאן. צ'לסי היא חלק מהעבר שלי, והייתי כאן גם בתחילת השנה, כשהובלתי את ווטפורד לכיוון הליגה הראשונה. היו לי עונות נהדרות באנגליה. אני שמח לראות את ההתפתחות של הקבוצה".

טל בן חיים ששיחק גם הוא במדי צ'לסי לפני שמונה עונות סיפר: "אני מאוד נרגש לחזור לפה. לחזור לכאן עם מכבי זה אפילו מיוחד יותר. אני חושב שבארבעת החודשים שהייתי תחת מוריניו למדתי המון".

גם בן חיים לא ממעיט בערכה של היריבה, שפתחה גרוע את משחקיה בליגה האנגלית. "אני בטוח שכולם מופתעים מהפתיחה הלא טובה של צ'לסי, אך אני בטוח שהם יתגברו על זה ויתחילו לנצח משחקים מהר מאוד. אני מקווה שהם לא יתאוששו מולנו. הולך להיות לנו משחק מאוד קשה".